وبلاگ, اخبار و بررسی محصولات

ست نور عکاسی و آتلیه

ست نور عکاسی

ست نور آتلیه


4.4/5 - (42 امتیاز)

ست نور آتلیه در واقع به کیت هایی از فلاش های ثابت گفته می شود که به دلیل وجود تجهیزات جانبی پیش فرض در داخل ست ،پروسه انتخاب را برای افرادی که می خواهند کار با فلاش های نور را آغاز کنند آسان تر می سازد. معمولا محتوایات این ست های نور شامل سه عدد هد فلاش ثابت به همراه سه عدد پایه نور ،سافت باکس ،چتر و تریگر و برخی دیگر از تجهیزات نورپردازی می باشد که کاربر می تواند بر طبق نیاز خود مدل و سایز هریک از آن را تغییر داده و یا این تجهیزات اضافی را افزایش یا کاهش دهد.

البته باید گفت برخی که این ست های شامل برخی از تجهیزات جانبی نظیر رفلکتور، رول فون و … نمی گردد و به دلیل اهمیت این تجهیزات در پروسه نورپردازی ،کاربران باید این تجهیزات جانبی را بصورت جداگانه تهیه کنند.

ست نور عکاسی

 

هد های نور موجود در این ست ها موجود در توان های مختلفی نظیر 120 تا 600 ژول ارایه می شوند که تفاوت آنها قدرت پرتاب فلاش و حجم نور آنها می باشد و انتخاب از میان توان خروجی این ست ها نیز نسبت به نوع کارکرد می توانند قبل از پروسه خرید با مشورت گرفتن از افراد متخصص در زمینه تعیین می گردد.

شرکت های بسیاری در راستای رسیدن به هدف فروش بهینه تر اقدام به کیت کردن این دسته از فلاش های آتلیه کرده اند. کمپانی هایی نظیر FOMEX , GODOX و S&S از این دسته ها از شرکت ها می باشند.

در حال حاضر می توان گفت از میان تمام شرکت هایی که به ارایه این ست های نور اقدام کرده اند محصولات کمپانی S&S ، به دلیل قیمت مناسب،ارایه خدمات پس فروش و کیفیت قابل قبول محصولات از میزان فروش بیشتری نسبت به رقبای خود بهره مند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ست های نور و تجهیزات مرتبط می توانید از طریق  راههای ارتباطی با کارشناسان بخش فنی گروه آواتصویر در ارتباط باشید.

برای مشاهده ی ست های نور موجود در فروشگاه آواتصویر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

لینک های مرتبط :

مشاهده ی بخش ست نور عکاسی در آواتصویر

پیوند دورنی:
سرمایه اولیه برای آتلیه عکاسی 
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.