اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

معرفی دوربین GOPRO Hero 7

معرفی دوربین GOPRO Hero 7

معرفی دوربین GOPRO Hero 7


4.7/5 - (40 امتیاز)

امروز میخواهیم به معرفی دوربین GOPRO Hero 7 بپردازیم. جدید ترین سری از محصولات کمپانی GOPRO که چند روز پیش در آنونس این کمپانی از آنها پرده برداری شد.  بی شک باید گفت که دوربین های ورزشی بسیاری در سالهای گذشته و با برند های مختلف به بازارهای مصرف عرضه شدند که همواره محصولات گوپرو در این میان یکه تاز بوده چه از نظر کیفیت و چه از نظر امکانات. بطوریکه حتی این برند به گونه ای است که برخی افراد اکشن کمرا ها را با نام گوپرو می شناسند.

این بار کمپانی گوپرو این سری از دوربین های جدید خود را در  در سه مدل با نام ها Gopro hero 7 White , Gopro hero 7 Black و Gopro hero 7 Silver عرضه کرده است همانند گذشته در صدر این سری Gopro hero 7 Black قرار دارد.

تفاوت این سری دوربین ها را با نسل قبلی خود یعنی GOPRO Hero 6 به سختی می توان لمس کرد و در نگاه اول این سری نیز همانند مدل های قبلی  از همان سنسور 12 مگاپیکسلی با همان پردازشگر GP1 بهره می بردو همانند نسل قبلی خود فیلمبرداری را با کیفیت های 4K سرعت 60 فریم بر ثانیه ، 2K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و 1080P با سرعت 240 فریم بر ثانیه انجام می دهد.

همچنین میزان مقاومت این دوربین نسبت به آب نیز همان 10 متر است. این دوربین از GPS برای دنبال کردن لوکیشن و livestream برای تماشای ویدئو به هنگام ضبط بهره می برد. اما دلیل اصلی گوپرو برای مجاب کردن شما به خرید این دوربین و کنار گذاشتن مدل های قبلی، ویژگی جدید Hyper Smooth Stabilization می باشد که در GOPRO Hero 7 Black بکار گرفته شده و به گفته کمپانی این تکنولوژی همانند گیمبال ها و لرزشگیر های مکانیکی عمل می کند و ویدئو های ضبطی با این دوربین را صاف و بدون لرزش می سازد. همچنین این محصول قابلیت تصویر برداری Vertical Portrait مناسب اشتراک گذاری در فضای مجازی را نیز دارد.

 

 

اما باید به این نکته اشاره کرد که این لرزشگیر نرم افزاری است و این بدان معنا است که پردازشگر اطلاعات را از سیستم Gyro تعبیه شده در دوربین را دریافت کرده و به هنگام لرزش گوشه های ویدئو شما حذف (Crop) می شود تا ویدئو صاف را ارائه دهد. ویدئو های تبلیغاتی که این کمپانی از دوربین خود در YouTube قرار داده نشان دهنده قدرت بالای این تکنولوژی در یک دست کردن ویدئو ها است. اما با این حال نمی تواند جایگزینی برای لرزشگیر های مکانیکی باشد و راه درازی در پیش دارد.

همان طور که گفته شد این سری دارای 3 مدل دوربین است. Gopro hero 7 Black با قیمت 399 دلار عرضه می شود. مدل های بعدی یعنی Hero 7 Silver با قیمت 299 دلار و Hero 7 White با قیمت 199 دلار عرضه می گردند. تفاوت این مدل ها در سنسور و پردازشگر و عدم وجود Hyper Smooth Stabilization در دو مدل ارزان تر است. همچنین Gopro hero 7 Black دارای LCD دیگری در جلو خود است که اطلاعات ویدئو ها را در جلو دوربین نیز نمایش می دهد. این دوربین ها در 5 مهر 1397 وارد بازار جهانی می شوند.

 

 

پیوند درونی :
مشاهده ی دوربین GOPRO Hero 7 Black در بخش محصولات
پیوند بیرونی :
GoPro HERO7 Black 
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.