ویدیوها, معرفی محصول

معرفی دوربین Canon EOS 760D

معرفی دوربین CANON EOS 760D

معرفی دوربین Canon EOS 760D


4.7/5 - (34 امتیاز)

معرفی دوربین Canon EOS 760D

 تهیه شده در بخش آموزشی گروه آواتصویر

لینک سایت :

avatasvir.com

آواتصویر نمایندگى رسمى کانن و نیکون در ایران

براى کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام  آواتصویر بپیوندین.

لینک کانال :

telegram.me/avatasvir

و با شمارهاى ٦٦٧٥٤٨٦٨ –  ٦٦٧٥٤٧٠٢ در تماس باشید.

 

 

 

کانن Rebel T6s یا همان دوربین کانن  760D 18-135 STM یکی از بهترین دسته مبتدی از دوربین های DSLR کانن است. در دوربین کانن  760D 18-135 STM نیز از سنسور پردازش24.2 مگا پیکسلی از نوع APS-C CMOS هایبریدی ورژن 33 استفاده شده است، که به آن قابلیت اتوفوکوس مداوم در حالت live view و فیلم برداری را می دهد، در اینجا در واقع اتوفوکوس وابسته به سنسور پردازش تصویر است.

دوربین کانن 760D 18-135 STM مناسب آن دسته از افرادی است که تمایل به ثبت لحظات خانوادگی و مناظر به یاد ماندنی در سفرهای خویش را دارند، همچنین برای کاربرانی که خواهان عکسبرداری با فرمت JPEG می باشند توصیه می گردد.
همان طور که از دوربین کانن 760D 18-135 STM انتظار می رود، از لحاظ کیفیت عکس از اطمینان بالایی برخوردار است. سنسور 24.2 مگاپیکسلی رزولوشن بالاتری را نسبت به سری های قبل ارائه می دهد، رنج داینامیکی اش بهبود یافته است و عملکردش در ISO بالا قابل رقابت می باشد. همچنین عکس هایی که با فرمت JPEG ارائه می دهد رنگ آمیزی مطلوب دارد و حتی تناژ و رنگ پوست را کاملا طبیعی نشان می دهد و دارای بالانس بسیار خوب در کاهش نویز است، که همه این موارد باعث شهرت جهانی دوربین های دیجیتال کانن در دنیا شده است.

همچنین سیستم نورسنج RGB+IR 7560 Pixel در آن بکار رفته است که این امر باعث بالا رفتن کیفیت عکس در مقایسه با هم رده ای هایش می شود حتی در نور کم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.