اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III


4.7/5 - (39 امتیاز)

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III 

کمپانی سونی در اکتبر 2017 اقدام به معرفی و عرضه ی جدیدترین دوربین خود از سری ALPHA یعنی دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III به بازار نمود.

این دوربین سری دوربین های بدون آیینه یا Mirroless سونی است که از سنسور35 میلی متری فول فریم 42 مگاپیکسلی از نوع  BSI-CMOS Sensor بهره می برد.

این دوربین با لنزهای مانت E سونی سازگار است و از سیستم اتوفوکوس هیبریدی با سنسور Exmor R™ CMOS و سرعتی بسیار بالا بهره مند است.

باید گفت قدرت فیلمبرداری دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III از نقاط قوت این محصول است بطوریکه برای کاربر امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K با رزولوشن 2160*3840 را فراهم می سازد.

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III 

همچنین باید گفت تمام تکنولوژی های ارتباطی با دیگر دستگاه های جانبی از قبیل Wifi ، Bluetooth و NFC  در این دوربین قرار داده شده  که کاربران به راحتی بتوانند برای انتقال داده ها و یا کنترل از راه دوراین محصول توسط گوشی هوشمند خود از آن استفاده کنند.

در این دوربین یک سیستم لرزشگیر تصویر 5 محوره طراحی شده  که وجود لرزش در عکسها و فیلم های رکورد شده را به ح.داقل می رساند.

در ضمن نمایشگر تعبیه شده در سونی A7 R III در سایز استاندارد 3 اینچ و از نوع چرخشی و لمسی است و از کیفیتی برابر با 1440K بهره می برد.

وزن 657 گرمی و نسبتا سنگین این دوربین نسبت به سایر مدل ها تنها نکته منفی ذکر شده توسط کارشناسان فنی می باشد.

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III 

رنج حساسیت ایزوی دوربین سونی A7 R III نسبت به مدل قبلی خود سونی (A7 R II) پیشرفت چشمگیری داشته و از رنج 25600 به 32000 رسیده است.

همچنین تعداد نقاط فوکوس هم در این محصول نسبت به مدل قبل (A7 R II) با 26 نقطه افزایش به 425 نقطه رسیده است.

از دیگر تغییرات مثبت اعمال شده در این دوربین افزایش سرعت عکاسی پیاپی از 5 فریم بر ثانیه در مدل قبلی به 10 فریم بر ثانیه در مدل جدید است و همچنین باید سرعت شاتر 8000/1 بر ثانیه را هم در نظر داشته باشید .

افزایش عمر و قدرت باطری از دیگر مشخصات این دوربین به شمار می آید بطوریکه کاربر میتواند تنها با یک بار شارژ 650 شات عکس را بگیرد.

از دیگر امکانات تعبیه شده بر روی دوربین سونی A7 RIII میتوان به جایگاه اتصال فلاش خارجی و همچنین اضافه شدن یک جایگاه اضافی کارت حافظه اشاره کرد که در مجموع شما امکان استفاده از دو کارت حافظه را در این دوربین در اختیار دارید.

همانند فول فریم های کانن در این محصول نیز فلاش بر روی بدنه دوربین به خودی خود وجود ندارد و کاربر باید از فلاش خارجی استفاده کند.

وجود پورت های اتصال هدفون و میکروفون در هر دو مدل سونی A7 RIII و A7 RII در دسترس می باشند و هر دو مدل بدنه هایی مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند.

سایز و ابعاد بدنه سونی A7 RIII با A7 RII برابر می باشند و تنها سونی A7 RIII نسبت به دیگر مدل 14 میلی متر ضخامت بیشتری دارد و در نهایت به ابعادی برابر با 127*96*74 میلی متر می رسد.

 

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III

معرفی و بررسی دوربین سونی ALPHA 7R III 

سایز سنسور دوربین سونی ALPHA A7 R III همانند مدل قبلی است  و تغییری نیافته اما باید در نظر داشت که در هر دو مدل فیلتر Low Pass حذف شده تا تصاویری با شفافیت بالاتر و البته با خطای MOIRE کمتر در اختیار کاربر قرار دهد.

این دوربین میتواند با فرمتهای مختلفی  از جمله MPEG 4, AVCHD و XAVCS ،فیلمبرداری و سپس ذخیره نماید همچنین فرمت 4K با سرعت فریم های 30 و 25 و 24 بر ثانیه نیز خروجی ثبت این رکورد ها خواهد بود که توسط کاربر تعیین می گردد.

خلاصه ای از مشخصات فنی دوربین سونی ALPHA A7 R III  :

  • سنسور فول فریم 42 مگاپیکسلی از نوع BSI-CMOS Sensor
  • اتوفوکوس هیبریدی با سنسور Exmor R™ CMOS
  • حذف شدن فیلتر Low Pass
  • ایزو از رنج 100تا 32000
  • لرزش گیر تصویر 5 محوره
  • نمایشگر 3 اینچی چرخشی و لمسی
  • ویزور چشمی الکترونیکی با کیفیت 3686K
  • سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه
  • فیلمبرداری با کیفیت 4K
  • سیستم های Wifi ، Bluetooth و NFC
  • مقاومت بدنه در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی

 

پیوند درونی :

دوربین سونی SONY ALPHA 7R III

پیوند بیرونی:

www.sony.co.uk

ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.