ویدیوها, معرفی محصول

معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5

معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5

معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5


4.7/5 - (38 امتیاز)

معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5

 تهیه شده در بخش آموزشی گروه آواتصویر

لینک سایت :

avatasvir.com

آواتصویر نمایندگى رسمى پاناسونیک در ایران

براى کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام  آواتصویر بپیوندین.

لینک کانال :

telegram.me/avatasvir

و با شمارهاى ٦٦٧٥٤٨٦٨ –  ٦٦٧٥٤٧٠٢ در تماس باشید.

 

 

معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5 

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل DMC-GH5 از حسگر CMOS بهره می‌برد و تصاویری با حداکثر رزولوشن 20.33 مگاپیکسل (5184 × 3888) ثبت می‌کند. اگر مایلید عکس‌های خود را حرفه‌ای تر ادیت کنید این دوربین عکاسی برای شما کارآمد خواهد بود، چراکه  این دوربین قادر است تصاویر را با فرمت غیرفشرده RAW هم ثبت کند.نسبت ابعاد عکس‌ها در سه حالت 1:1، 4:3، 3:2 و 16:9 قابلیت تغییر دارد.

اندازه حسگر دوربین DMC-GH5  ‎17.3 x 13.0‎ میلی‌متر (با نسبت ابعاد 4:3) و پردازشگری که در این محصول استفاده شده است Venus Engine است. این دوربین پاناسونیک علاوه بر عکاسی قابلیت فیلمبرداری هم دارد و رزولوشن فیلم‌ها ضبط شده تا 4K هم می‌رسد. این ویدیوها با فرمت های MPEG-4, AVCHD, H.264 ذخیره می‌شوند.

شاتر دوربین DMC-GH5 پاناسونیک با سرعت حداکثر 1/60 ثانیه و حداقل 1/8000 ثانیه کار می‌کند. برای تراز سفیدی یا همان White Balance پنج حالت پیش‌فرض برای آن وجود دارد. صفحه نمایش آن از نوع TFT LCD لمسی است و 3.2 اینچ اندازه دارد. علاوه‌بر این صفحه‌نمایش چشمی این دوربین هم امکان مشاهده کادر را به شما می‌دهد و 100 درصد تصویر را پوشش می‌دهد.

برای ذخیره عکس‌ها شما می‌توانید از انواع کارت حافظه‌های Dual SD/SDHC/SDXC استفاده کنید. سطح پوشش تصویر چشمی آن 100% بوده و کیفیتی معادل 3,686,000 پیکسل را دارد.

این دوربین از طریق تکنولوژی بی‌سیم عکس‌های خود را با دستگاهی مانند گوشی موبایل به اشتراک بگذارید. کیفیت ساخت این محصول بسیار عالی بوده  دارای بدنه ای مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار است.

 

لینک های مرتبط:
دوربین Panasonic Lumix GH5 
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

2 دیدگاه در “معرفی و بررسی دوربین Panasonic Lumix GH5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.