ویدیوها, معرفی محصول

معرفی و بررسی DJI MAVIC

معرفی و بررسی DJI MAVIC

معرفی و بررسی DJI MAVIC


4.6/5 - (38 امتیاز)

معرفی و بررسی DJI MAVIC

 تهیه شده در بخش آموزشی گروه آواتصویر

لینک سایت :

avatasvir.com

آواتصویر نمایندگى رسمى DJI در ایران

براى کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام  آواتصویر بپیوندین.

لینک کانال :

telegram.me/avatasvir

و با شمارهاى ٦٦٧٥٤٨٦٨ –  ٦٦٧٥٤٧٠٢ در تماس باشید.

 

 

Mavic شاهکاری دیگر از کمپانی محبوب و بنام DJI در نیمه دوم سال 2016 می باشد. مویک یک کوادروتور خانوادگی و اسپورت است که می توان با آن تمامی نیاز های یک خانواده را برای یک فیلمبرداری هوایی،سلفی هوایی،مسابقه،هیجان و … پوشش داد.

Mavic به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به راحتی حمل نمود و در هر جایی آن را جا داد. با DJI Mavic Pro دیگر تصاویر هوایی آرزو نیست،هر شخصی می تواند با یک آموزش کوچک بر این محصول مسلط شده و تصاویر خارق العاده ای را خلق نماید. همانطور که گفته شد ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شدهکه قابلیت حمل آسانی داشته باشد،

کوادروتور Mavic Pro در حالت جمع شده ابعادی در سایز 83mm x 83mm x 198mm است که باعث می شود تا حمل آن به سادگی صورت پذیرد. پایه ها و ملخ های مویک به گونه ای طراحی شده است که به راحتی تا شوند تا در حمل و نقل مشکلی را به وجود نیاورد . کوادروتور Mavic همانند کوادروتور فانتوم 4 از یک فلایت کنترل فوق هوشمند به همراه سیستم GPS ، GLONASS ، الترا سونیک و … برخوردار است که به آن هوش خارق العاده ای می بخشد .

این پرنده با توجه به داشتن 5 چشم که شرایط محیطی را به مغز پردازنده پروازی پرنده نشان می دهد باعث می شود تا پرواز با آن به سادگی صورت پذیرد . کوادروتور مویک مجهز به یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت تصویر برداری 4K با حداکثر 30 فریم بر ثانیه در این رزولیشن می باشد که باعث می شود تا شما بتوانید تصاویری با کیفیت بسیار بالا را خلق نمایید. گیمبال کوادکوپتر Mavic Pro 3 محوره می باشد که موجب می گردد لرزش تصاویر از هر جهت خنثی شود تا کاربر بتواند تصاویری صاف و بدون لرزش را تجربه نماید. گیمبال 3 محوره MAVIC داری قابلیت کنترل از راه دور است تا کاربر بتواند دوربین را به راحتی در آسمان تغییر جهت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.