وبلاگ

نمایندگی دوربین نیکون

نمایندگی دوربین نیکون

نمایندگی دوربین نیکون


4.6/5 - (31 امتیاز)

گروه آواتصویر در سالهای گذشته به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات نیکون بخصوص دوربین های سری DSLR بوده است. نمایندگی دوربین نیکون در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت نیکو نگرش به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های نیکون بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل ارائه می کند.

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری fx/dx و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت :

 

دوربین های کامپکت نیکون که معمولا از کیفیت خوبی برخوردارند و شامل برخی از دوربین های ضد آب/ضربه می باشند و از طرفداران پرشماری در سراسر دنیا بهره مند هستند. دوربین های شبه SLR نیکون نیز معمولا از همین قوانین تبعیت کرده اند. دوربین های با کیفیت و خوش ساختی که شاید بسیاری از کاربران این دسته را به دلیل زوم بسیار بالای آنها ( P900 ,P1000 ) می شناسند. در حال حاضر دوربین P1000 نیکون دارای بالاترین رنج تله در میان سایر دوربین های هم رده ی خود می باشد.

در ادامه می توان به پرفروش ترین دسته از از دوربین های نیکون یعنی دوربین های سری DSLR نیکون اشاره کرد که شاید در زمینه ی فروش یکی از قطب های جهانی در زمینه ی دوربین های حرفه ای است. بسیاری از افراد در سراسر دنیا بر روی این دسته از دوربین ها تعصب دارد و معتقدند که کامل ترین دوربین های DSLR متخص تولیدات کمپانی نیکون است. این دوربین ها در دو قطع کراپ و فول فریم تولید شده اند دارای گوناگونی های بسیاری هستند که کاربران می توانند برحسب نیاز به انتخاب و خرید محصول مناسب مبادرت کنند.

البته به شهادت بسیاری کاربران حرفه ای دوربین های نیکون را می توان در زمینه ی عکاسی بسیار توانا تر از رقیب سنتی خود یعنی کانن دانست اما در زمینه ی فیلم برداری شاید نتوان با این قدرت مهر تاییدی بر عملکرد آن زدو زیرا به اعتقاد نیکون وجود قابلیت اتوفوکوس هوشمند در دوربین های نیکون مخصوصا در بحث فیلم برداری در اولویت قرار ندارد و از باعث می شود تا فروش این دوربین ها نیز تحت تاثیر همین شرایط متخص مخاطبانی باشد که فیلم برداری برای آنها اهمیتی ندارد.

اما دسته ی جدیدی که به تازگی از طرف کمپانی نیکون روانه بازار شده است دوربین های سری بدون آینه از سری Z نیکون می باشد. دوربین های این سری بسیار خوش ساخت با حجم و وزن بسیار کمتر نسبت به دوربین های DSLR بوده و از قابلیت های بی نظیری در برخی از پارامترها برخوردارند. سرعت عملکرد بسیار بالا ،فوکوس بسیار دقیق، رنج حساسیت ایزوی گسترده و کیفیت بسیار عالی تنها بخشی از قابلیت های این دوربین ها بشمار می آیند.

 

 

البته منهای تمام این دوربین های ذکر شده نیکون در زمینه ی تولیدات دوربین های 360 درجه و برخی دوربین های دو چشمی نیز فعالیت دارد که در نوع خود جزو بهترین برند های تولید شده به حساب می آیند.

در بحث تولید لنز برای دوربین های DSLR و بدون آینه نیز می توان نیکون از از کمپانی های پیشرو در این زمینه دانست. افرادی که از این دسته از دوربین های نیکون استفاده می کنند با یک سبد لنزی بسیار کاملا روبرو هستند. لنزهای نیکون شامل دسته بندی لنز های واید ،تله فوتو ، ماکرو ، پرایم و بسیاری دیگر از لنز های عکاسی است که در زمینه ی کیفیت ساخت و کیفیت خروجی تصویر زبان زد خاص و عام می باشد.

ما سعی کردیم در این مطلب شما را کمی بیشتر با فعالیت های شرکت نیکون در سال های گذشته آشنا کنیم. در تمامی این سالها ما در گروه آواتصویر همواره خدمت گذار شما عزیزان در زمینه ی فراهم کردن دوربین ها و تجهیزات نیکون بوده ایم.

شما می توانید برای کسب  اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های نیکون و انتخاب بهتر گزینه برای خرید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 پیوند درونی:
مشاهده ی دو.ربین های عکاسی نیکون 
مشاهده ی لنز های نیکون    
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی دوربین نیکون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.