دسته‌بندی نشده

نمایندگی دوربین کانن

نمایندگی دوربین کانن

نمایندگی دوربین کانن


4.5/5 - (33 امتیاز)

گروه آواتصویر در سال های گذشته در مقاطعی بیشتر حجم فروش دوربین های کانن را مخصوصا در پایتخت ایران عهده دار بوده است. نمایندگی دوربین کانن در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت آفومار به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های کانن بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و آفومار ارائه می کند.

 

 

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلمبرداری حرفه ای ، دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری EF/EF-S و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت :

کمپانی کانن که در واقع یکی از پرچم داران تولید دوربین های عکاسی در دنیا است فعالیت خود را از سال 1933 آغاز کرد و تا به امروز توانسته طرفداران پرشماری را در سرتاسر جهان جذب خود کند.

محصولات این کمپانی همواره با کیفیت بالای ساخت و کیفیت شناخته می شود. در ابتدای راه این شرکت در زمینه عکاسی به تولید دوربین های عکاسی آنالوگ پرداخت و توانست موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کند. در ادامه راه و مهاجرت دنیای تکنولوژی به سوی سرزمین های دیجیتال کانن نیز تحت تاثیر قرار گرفته به تولید دوربین های عکاسی دیجیتال پرداخت. دوربین های کامپکت و DSLR زاییده همین تصمیم کانن بود. دوربین های کامپکت در سالهای ابتدایی بسیار مورد توجه کاربران خانگی قرار گرفت تا آنچا که حتی کانن در سالهای متمادی توانست رکورد فروش از دست از دوربین ها را در میان رقبای نام آشنایی نظیر نیکون ،سونی ،پاناسونیک و… از آن خود کند. اما در گذر سال ها و با ارتقای سطح کیفی دوربین هایی که بر روی گوشی های هوشمند تعبیه شده بود این دست از دوربین ها با افت فروش شدیدی مواجه شده و در نهایت به دست فراموشی سپرده شد.

اما دوربین های DSLR کانن در این سال ها همچنان در کانون توجهات بوده و همواره جزو پرفروش های دنیا قرار دارد. دوربین های DSLR کانن در سالهای گذشته پیشرفت چشم گیری از نظر فنی و بالاخص در زمینه فیلم داشته است بگونه ای که حتی بسیاری از کاربران فیلم برداری را نیز به سمت خود کشانده است. سیستم اتوفوکوس بی نظیر دوربین های کانن باعث شده تا بسیاری از مستند سازان و … تمایل به استفاده از این دست از دوربین ها داشته باشند. دوربین های DSLR کانن در سطوح مختلف ارائه شده و از استفاده ی آموزشی و کاربر خانگی گرفته تا عکاسی صنعتی و فوق حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. نقطه ی قوت کانن در ایران را می توان خدمات پس از فروش و فراوانی تجهیزات جانبی و قیمت مناسب تر آنها نسبت به سونی و نیکون دانست تا جایی که حتی بسیاری از کاربران دوربین های آلفا به فکر استفاده از لنز های کانن هستند.

 

 

در ادامه راه و پس از این سونی اقدام تولید دوربین های بدون آینه کرد و تا حد زیادی هم در این راه به موفقیت هایی دست یافت نیکون و کانن نیز بر این شدند تا به تولید این سری از دوربین ها مبادرت ورزند. و بدین ترتیب در سال گذشته میلادی شاهد طراحی و تولید دوربین های بدون آیینه از سوی کمپانی کانن بودیم. سری دوربین های EOS R دسته ی دوربین های بدون آیینه ی کانن هستند که از طراحی بدنه بسیار زیبا و کیفیت و قابلیت های بالایی برخوردارند.

در بحث تولید لنز برای دوربین های DSLR و بدون آینه نیز می توان کانن از از کمپانی های پیشرو در این زمینه دانست. افرادی که از این دسته از دوربین های کانن استفاده می کنند با یک سبد لنزی بسیار کاملا روبرو هستند. لنزهای کانن شامل دسته بندی لنز های واید ،تله فوتو ، ماکرو ، پرایم و بسیاری دیگر از لنز های عکاسی است که در زمینه ی کیفیت ساخت و کیفیت خروجی تصویر زبان زد خاص و عام می باشد. مخصوصا لنزهایی نظیر 200-70 سری II ,III که شاید به جراتا بتوان گفت محبوب ترین لنز در سرتاسر دنیاست.

 

 

ما سعی کردیم در این مطلب شما را کمی بیشتر با فعالیت های شرکت کانن در سال های گذشته آشنا کنیم. در تمامی این سالها ما در گروه آواتصویر همواره خدمت گذار شما عزیزان در زمینه ی فراهم کردن دوربین ها و تجهیزات کانن بوده ایم.

شما می توانید برای کسب  اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های کانن و انتخاب بهتر گزینه برای خرید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 پیوند درونی:

 

مشاهده ی دوربین های عکاسی کانن
مشاهده ی لنز های کانن
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| نمایندگی دوربین کانن | نمایندگی دوربین کانن | نمایندگی دوربین کانن | نمایندگی دوربین کانن | نمایندگی دوربین کانن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.