اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM


4.5/5 - (39 امتیاز)

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

در سال های گذشته یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لنز های کانن لنز Canon 50 f/1.8 STM می باشد که این امر به دلیل آن است که این لنز یک لنز بسیار سبک و ارزان قیمت با کیفیت نسبتا بالا و بوکه ای کم نظیر می باشد که مناسب دوربین های مانت EF طراحی شده و فاصله کانونی آن در قطع APS-C برابر با 80 میلی متر می باشد. محدوده دیافراگم این لنز  f/1.8 تا f/22 می باشد همچنین در ساخت این لنز از یک دیافراگم 7 تیغه استفاده شده است.
زاویه‌ ی دید لنز Canon 50 f/1.8 STM در دوربین‌ های فول فریم با این لنز، 46 درجه و در دوربین‌ های کراپ سنسور،30 درجه است. ابعاد مناسب،دیافراگم و فاصله کانونی بسیار خوب، این لنز را به یکی از پرکاربرد ترین لنزهای کانن تبدیل کرده است.

با تمامی این تفاسیر و مشاوره ی که شما می توانید با افراد آگاه درباره ی قابلیت ها و نکات مثبت و منفی این لنز داشته باشید ما نیز در اینجا می خواهیم چند نمونه از عکس های گرفته شده با این لنز را برای شما نشان دهیم تا شاید بتوانیم کمی شما در انتخاب نهایی لنز مد نظر خود راهنمایی کرده باشیم.

برای نمایش سایز اصلی عکس بروی آنها کلیک کنید.

عکس اول :

 

 

عکس دوم :

 

 

عکس سوم :

 

 

عکس چهارم :

 

 

عکس پنجم :

 

 

عکس ششم :

 

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لنز Canon 50mm f/1.8 STM می توانید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با ما در ارتباط باشید.

پیوند درونی :

مشاهده ی مشخصات و خرید لنز Canon 50mm f/1.8 STM

ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM | نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM | نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM | نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM | 

1 دیدگاه در “نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

  1. محمد گفت:

    سلام بنده میخواستم لنز 50 میل 1.8 بگیرم و 90 درصد به خاطر اف پایینش میخوام بگیرم ولی شنیدم که توی اف 1.8 کیفیت عکس بیسار افت میکنه خواستم بدونم این افت کیفیت خیلی زیاده یعنی به اندازه ای هست که کاملا اذیت کننده باشه یا زیاد به چشم نمیاد و اینکه من برای فیلم برداری میخوام توی فیلم برداری چقدر تاثیر داره ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.