وبلاگ, آموزش عکاسی

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش دوم)

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش دوم)


چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش دوم)

4.5/5 - (32 امتیاز)

صنعت عکاسی در سال های اخیر به سرعت در حال رشد است. عکاسی عروسی ترکیبی از خلاقیت، عشق و مهارت فنی است و برای بسیاری شغلی رویایی است.

شما ممکن است بخواهید از یک مراسم عروسی به عنوان یک سرگرمی عکاسی کنید، یا آن را حرفه ی خود قرار دهید. در هر صورت، ابتدا باید مهارت های عکاسی حرفه ای را کسب کنید و نمونه کارهایی را مشابه با نمونه کارهای عکاسان حرفه ای عروسی ایجاد کنید. هنگامی که نمونه کارها خود را ساختید، می توانید کسب و کار خود را افزایش دهید.

بخش دوم: ارتباط شما با مشتریان .

1- اطمینان حاصل کنید که مشتریان سبک کار شما را می دانند.

قبل از اینکه با مشتریان خود قرارداد همکاری ببندید با آنها تماس بگیرید و آنها را از سبک کاری خود مطلع کنید و یا با قرار حضوری نمونه کارهای خود را به آنها نشان و از انتظاراتی که انها از شما دارند سوال کنید تا به درک متقابلی از یکدیگر برسید.

 شاید مشتریان شما به سبک علاقه به سبک دیگری دارند که در این صورت شما می توانید مشتریان را به سمت یک عکاس دیگر هدایت کنید یا برای ایجاد هماهنگی سبک خود را کمی تغییر دهید.

2- یک لیست از سبک عکس های درخواستی مشتریان خود ایجاد کنید.

در روز عروسی فرصت ها و لوکیشن های بسیاری برای عکاسی به وجود می آید که شما نمی توانید از همه آنها عکس بگیرید. برای حصول اطمینان از این که عکسهای گرفته شده توسط شما با سلیقه ی مشتری شما مطابقت دارد قبل روز عروسی با آنها جلسه ی برگزار کنید و سلایق زوجین مطلع شوید. 

مثلا شاید عروس می خواهد یک عکس با بهترین دوستش داشته باشد، یا مادر یکی از طرفین میخواهد قبل از گرفتن عکس  حجابش را تنظیم کند. در مورد این عکس های ضروری قبل از آن روز صحبت کنید تا بتوانید موقعیت را پیش بینی کنید.

3-تصمیم بگیرید که چگونه عکس ها را تحویل می دهید.

شما قطعا باید به فایل های دیجیتالی عکس های گرفته شده دسترسی داشته باشید، اما ممکن است بخواهید برخی از این عکس ها را چاپ کنید.  حث در مورد این مساله و انتخاب عکس ها و نحوه چاپ آنها از مواردی است که در جلسه اولیه خود با مشتریان شما انتظار می رود.

همچنین شما باید یک زمانبندی برای تحویل عکسها به مشتریان خود ارایه دهید. شما همچنین باید یک قاب زمانی برای تحویل ایجاد کنید. 

 

امیدوارم این نکات عکاسی باعث بهبود روند عکاسی شما شود.

پایدار باشید .

پیوند درونی :

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش اول) مهارت های عکاسی خود را ارتقا دهید.

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش سوم) عکاسی در روز عروسی 

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش چهارم) شروع کسب و کار بعنوان یک عکاسی عروسی

ارتباط با کارشناس فنی:

ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| آموزش عکاسی | عکاسی عروسی | نکات عکاسی عروس  | عکس عروسی | عکاسی عروس داماد |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.