دوربين عکاسی بدون آینه كانن Canon EOS R6 Mirrorless camera body

102,000,000 تومان

ارسال رایگان

تحویل اکسپرس و سریع

ضمانت اصالت

تضمین اصالت و کیفیت

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی تلفنی و آنلاین

شناسه محصول: Canon EOS R6 Mirrorless camera body

دوربین عکاسی بدون آینه کانن EOS R6 body بادی | Canon EOS R6 Mirrorless camera body


سنسور 20 مگاپیکسلی فول فریم و پردازنده DIGIC X

دوربین میرورلس Canon EOS R6 یکی از دوربین‌های مناسب برای تصویربرداری و فیلمبرداری‌های روزمره است. این دوربین از یک سنسور فول فریم CMOS 20 مگاپیکسلی برخوردار بوده و دارای یک تثبیت کننده 5 محوره است. سنسور 20 مگاپیکسلی به کار رفته در دوربین R6، برای اولین بار در دوربین EOS-1D X III به کار رفته بود. این سنسور از محدوده داینامیکی بسیار خوبی برخوردار است و سرعت بازخوانی خوبی برای تصویربرداری و فیلمبرداری دارد. تثبیت کننده موجود در دوربین کانن باعث شده تا امکان عکاسی در محیط‌های کم نور فراهم شده و تصاویر با رزولوشن بالا و ثبات خوبی به ثبت برسند. دامنه حساسیت این سنسور معادل ISO 100-102400 بوده که می تواند تا ISO 204800 افزایش یابد. توسط سنسور 20 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC X می‌توانید به عکاسی پیاپی تا 12 فریم بر ثانیه پرداخته و از سوژه‌های متحرک به خوبی تصویربرداری کنید.

توسط سنسور Dual Pixel CMOS AF و پردازنده DIGIC X، فوکوس سریع و هوشمندی را با 1053 نقطه قابل انتخاب تجربه خواهید کرد. این سیستم فوکوس در ردیابی سوژه و تشخیص دقیق چشم، صورت و سر برای انسان‌ها و حیوانات به خوبی عمل می‌کند. در نتیجه هنگام تصویربرداری می‌توانید به خوبی بر روی سوژه خود فوکوس کرده و نگرانی از بابت خارج شدن آن از کادر تصویربرداری نداشته باشید. دوربین بدون آینه Canon EOS R6 به طور پیش فرض از شاتر EFCS استفاده می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید تنظیمات آن را تغییر دهید. به این صورت که از شاتر پرده جلوی الکترونیکی EFCS برای عکاسی در حالت بی‌صدا و از شاتر مکانیکی برای عکسبرداری در سرعت بالا استفاده کنید.

قابلیت فیلمبرداری با دو کیفیت 4K60 و Full HD 120

توسط سنسور 20 مگاپیکسلی در دوربین كانن Eos R6 بادى می‌توانید در دو حالت به فیلمبرداری بپردازید. در حالت اول امکان فیلمبرداری UHD 4K تا 60 فریم بر ثانیه و در حالت Full HD امکان فیلمبرداری تا 120 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن را خواهید داشت. دوربين بدون آینه كانن Canon Eos R6 به عنوان اولین دوربینی شناخته شده که امکان فیلمبرداری 4K را از تمام عرض سنسور فراهم کرده است. ضبط فیلم‌ها در این دوربین به صورت پیشفرض در حالت 8 بیت h264 است. اما کاربر می‌تواند از دو حالت دیگر ضبط برای فیلمبرداری استفاده کند.

دوربين بدون آینه كانن Canon Eos R6 بادى از طراحی ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است و کاربری آسانی دارد. میزان مقاومت این دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار بالا است و در شرایط جوی نامساعد نیز می‌توان از این دوربین استفاده کرد. در این دوربین یک صفحه نمایش لمسی LCD به ابعاد 3 اینچ وجود دارد که دارای طراحی زاویه متغیر است. منظره‌یاب الکترونیکی دوربین دارای رزولوشن 3.86 میلیون نقطه با بزرگنمایی 0.76x است. این منظره‌یاب دید خوبی را برای مشاهده تصاویر و مناظر فراهم می‌کند. در دوربین Canon EOS R6 از دو عدد اسلات کارت حافظه SD UHS-II استفاده شده که برای ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم در حجم بالا بسیار ایده‌آل است. این اسلات دوگانه سرعت انتقال داده‌ی خوبی را برای دوربین فراهم کرده است.

مشخصه های دوربین کانن Canon EOS R6 Mirrorless camera body بطورخلاصه به شرح زیر است: 

  • سنسور 20 مگاپیکسلی Full Frame از نوع CMOS با پشتیبانی از Dual Pixel CMOS AF
  • قابلیت ضبط ویدیو در رزولوشن 4K تا 60 فریم در ثانیه و ضبط ویدیو تا 120 فریم بر ثانیه
  • سیستم اتوفوکوس Dual Pixel II
  • فوکوس خودکار Dual Pixel
  • دارای تثبیت کننده 5 محوره
  • رنج ISO در محدوده102400-100 و قابل گسترش  تا 204800
  • عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه
  • دارای سنسور 20 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC X
  • سنسور Dual Pixel CMOS AF و پردازنده DIGIC X برای ردیابی سوژه
  • بهبود عملکرد دوربین در شرایط آب و هوایی مختلف
  • دارای WiFi و بلوتوث
  • دارای لامپ تایمر داخلی جهت تایمرهای اینتروال
  • نمایشگری با 62 میلیون نقطه به صورت فول تایم لمسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربين عکاسی بدون آینه كانن Canon EOS R6 Mirrorless camera body”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.