ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8n-4K Handy Video Recorder

ارسال رایگان

تحویل اکسپرس و سریع

ضمانت اصالت

تضمین اصالت و کیفیت

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی تلفنی و آنلاین

شناسه محصول: Zoom Q8n-4K Handy Video Recorder

ویدیو رکوردر زوم Q8n-4K Handy Video Recorder


رکوردر ویدیویی دستی Zoom Q8n-4K، یکی از محصولات جدید شرکت زوم است که از قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. از امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K، ضبط صدای 4 ترک، LCD رنگی بازشو برای فیلم‌های سلفی و کنترل از راه دور از جمله قابلیت‌های این رکوردر ویدیویی می‌باشد. Zoom Q8n-4K یک ابزار ضبط قدرتمند برای تولیدکنندگان محتوا و فیلم‌سازان مستقل است و به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به شخص دوم، خودشان اقدام به ضبط ویدیو نمایند. این دستگاه در واقع جانشین زوم Q8 بوده و ارتقاهای متعددی را هم در شکل و هم در عملکرد ارائه می‌کند. از جمله ارتقاهای این دستگاه نسبت به مدل قبلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8n-4K Handy Video Recorder از وضوح فیلم UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه برخوردار بوده که نسبت به وضوح 2K در Q8 بسیار بهبود پیدا کرده است. لنز دستگاه از نوع واید 150 درجه با دیافراگم f/2.8 است که در مدل پیشین این مقدار معادل f/2.0 با 160 درجه بوده است. همچنین دستگاه جدید از کارت‌های microSDXC تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند که Q8 حداکثر از 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کرده است. رکوردر زوم ویدیویی Zoom Q8n-4K یک اسکرین عقب از نوع بازشو دارد که برای ضبط فیلم برای سلفی مناسب است. این دستگاه ضبط را میتوان از طریق برنامه‌های مخصوص گوشی اندروید یا iOS از راه دور کنترل کرد.

ویدیو رکوردر Q8n-4K Handy Video Recorder از لنز 150 درجه‌ای با زاویه دید عریض برخوردار است. با این لنز واید میتوان تمام مناظر پیرامون را در قاب تصویر در اختیار داشت. میدان دید لنز را میتوان در 5 حالت با روشنایی قابل تنظیم، اعمال کرده تا تأثیر بصری قابل توجهی ایجاد شود. برای تنظیمات روشنایی دستگاه کافیست یک دکمه را فشار دهید. 5 حالت تنظیم روشنایی در دستگاه زوم Q8n-4K نسبت به مدل قبلی که دارای سه حالت تنظیم بوده است، بهبود زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید از هر کدام از این 5 حالت در زمان مناسب استفاده کرده و نور مناسب را برای محیط خود دریافت نمایید. دستگاه Q8n-4K در بخش صوتی دارای دو ورودی میکروفون XLR mic/line با قدرت فانتوم است. این دستگاه همان فرمت‌های صوتی با کیفیت بالا که ضبط کننده‌های صوتی اختصاصی Zoom دارند را به شما ارائه می‌کند. شما میتوانید صداها را با فرمت WAV تا رزولوشن 24 بیت و 96 کیلوهرتز ضبط کنید.

برای بررسی ویدیوی خود بر روی مانیتور، می‌توانید از خروجی micro-HDMI ضبط کننده استفاده کنید و این خروجی را به صفحه نمایش دلخواه خود وصل کنید. حالت تصویربرداری با کیفیت 4K برای تمام عکاسان ایده‌آل است. با این حال میتوان زمانی که فایل با اندازه کوچک مدنظر است، از فرمت‌های با وضوح پایین‌تر دستگاه استفاده کرد. برای کار با دستگاه می‌توانید آن را مستقیما به آداپتور برق وصل کنید و یا از باتری داخلی آن استفاده نمایید. باتری لیتیوم یون قابل شارژ دستگاه از طریق USB شارژ می‌شود و از این طریق در هر مکانی قابل استفاده می‌باشد.

ویدیو رکوردر Zoom Q8n-4K Handy Video Recorder

امکان فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
دارای لنز 150 درجه واید
میکروفون خازنی X/Y قابل جدا شدن
دو ورودی XLR Mic/Line
امکان ضبط تا چهار کانال به طور همزمان
LCD رنگی بازشو برای فیلم‌های سلفی
کنترل از راه دور از طریق برنامه
پشتیبانی از کارت‌های microSDXC تا 512 گیگابایت
میدان دید با 5 حالت با روشنایی قابل تنظیم
امکان کار از طریق اتصال به آداپتور برق و باتری قابل شارژ

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8n-4K Handy Video Recorder”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.