اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

بررسی دوربین کانن EOS R5

بررسی دوربین کانن EOS R5

بررسی دوربین کانن EOS R5


4.6/5 - (39 امتیاز)

در این مطلب سعی داریم به بررسی دوربین کانن EOS R5 بپردازیم. محصول جدیدی از کمپانی کانن که شاید باعث بازگشت این کمپانی معروف به عرصه رقابت فروش در میان دوربین های بدون آینه تولید شده توسط سایر کمپانی های معتبر جهانی همچون سونی، نیکون و… گردد. زیرا در سالهای اخیر شاهد افت محسوس فروش محصولات کانن در قیاس با سونی و … بوده ایم.

 

بررسی دوربین کانن EOS R5

 

طبق اخبار رسیده از سوی برخی از رسانه های معتبر در زمینه ی تکنولوژی های روز در دنیا، کانن قصد دارد در اواخر ماه آوریل 2020 کانن R5 را رونمایی می کند . طبق اخبار رسمی سایت کانن این دستگاه یکی دوربین های بدون آینه این کمپانی بوده و قابلیت های بسیار جدیدی نسبت به نسل فبلی به آن اضافه شده است. بطوریکه حتی در سایت رسمی کانن به این جمله اشاره شده که : “تعریفی مجدد از یک دوربین بدون آینه حرفه ای”. حال باید منتظر ماند و دید که کانن در واقعیت تا چه حد این ادعای خود را اثبات خواهد کرد.

 

بررسی دوربین کانن EOS R5

 

به گفته ی کانن در دوربین EOS R5 ، کاربران شاهد استانداردهای جدید  درعکس های با وضوح بالا و کیفیت ویدیوی 8k فوق العاده خواهند بود. قابلیت فیلم برداری با کیفت 8K بی شک مزیتی است باعث می شود این دوربین در میان دوربین هایی مانند سونی A7 III و A7R IV و نیکون Z6 و Z7  ازسطح کیفیت بالاتری برخوردار باشد . همچنین گفته شده علاوه بر کیفیت بالای تصویر برداری ، کانن EOS R5 توانایی عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی و 20 فریم بر ثانیه را با شاتر الکترونیکی در اختیار کاربر قرار می دهد .

 

بررسی دوربین کانن EOS R5

 

با این تفاسیری که از این محصول گفته شد شما ازین پس می توانید بهترین کارهای خود را با کیفیت خیره کننده 8k ثبت کنید و از این فرصت جدید برای ثبت خلاقیت خود لذت ببرید. در چنین سطحی از وضوح تصاویر ، شما خواهید توانست که ژانر های مختلف ساخت فیلم را تجربه کرده و روش های جدیدی برای روایت داستان های خود کشف کنید.

 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 4-min-9.jpg است

 

این دستگاه از قابلیت لرزشگیر 5  محوره بر روی خود لرزشگیر استفاده می کند که همراه با لنز های سری R به خوبی همکاری می کند و تصاویر بسیار شارپ و بدون لرزش چه در عکاسی و چه در فیلم برداری به شما ارائه می دهد .

 

بررسی دوربین کانن EOS R5

 

به لطف سیستم  Wi-Fi داخلی قرار گرفته در این دستگاه  شما می توانید به سرویس جدید image.canon متصل شوید و عکس ها و ویدیوها یی را ثبت می کنید انتقال دهید. همچنین با این سیستم شما می توانید بصورت آنی تصاویر گرفته شده خود را ویرایش کرده و بر روی کامپیوتر شخصی خود منتقل کنید.

 

بررسی دوربین کانن EOS R5

 

در بررسی موشکافانه تر در مورد قابلیت های این دوربین باید گفت وجود درگاه دوگانه ی کارت حافظه برای کاربران این امکان را فراهم می سازد تا بتواند مدت طولانی تری را برای ثبت فیلم در اختیار داشته باشد. همچنین از آنجا که دوربین EOS R5 از خانواده دوربین های سری R می باشد و دارای مانت RF است می توان از این سری لنزها برروی آن بهره برد. البته بدلیل تنوع بیشتر لنزهای سری EF شما می توانید با بهره گیری از یک تبدیل RF-EF برای استفاده از این سری کانن نیز اقدام کنید.

به طور کلی انتظارات منتقدان و طرفداران  نسبت به دوربین کانن R5 بسیار بالاست حل می بایست صبر کرد تا دید که آیا این انتظارات بر اورده می شوند یا خیر . 

پیوند درونی :
مشاهده و خرید دوربین های عکاسی 
پیوند بیرونی:
Canon EOS R5 Mirrorless Digital Camera REVIEW
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.