اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

بررسی لنز های پرفروش تامرون

بررسی لنز های پرفروش تامرون

بررسی لنز های پرفروش تامرون | بررسی لنز های Tamron


در این مطلب به بررسی لنز های پرفروش تامرون می پردازیم . کمپانی تامرون در یکم نوامبر سال 1950 در سایت اما بزرگترین شهر صنعتی ژاپن پایه گذاری شد . در دو دهه اخیر این کمپانی پیشرفت قابل توجهی داشته و کیفیت محصولات این کمپانی بسیار بالا رفته است. کمپانی تامرون لنز های فوق العاده ای تولید می کند . علاوه بر این این کمپانی برای دوربین های نیکون و کانن و دریگر برند ها لنز تولید می کند و سری Di II  لنز های تامرون برای دوربین های کراپ فریم با کراپ فاکتور 1.5X/1.6X و APS-C تولید می شود .

این لنز ها با ساختار مقاوم و کیفیت بالای عدسی و سرعت فوکوس بالا مورد توجه کاربران هم در عکاسی و هم در فیلم برداری قرار گرفته است . در این مطلب به بررسی لنزهای زیر می پردازیم .

  • 85mm f/1.8 Di VC USD
  • 90mm f/2.8 Di Macro 1:1 VC USD
  • 35mm f/1.4 Di USD
  • 35mm f/1.8 Di USD
  • 100-400mm f/4.5-5.6 Di VC USD
  • 28-75mm f/2.8 Di III RXD
  • 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2
  • 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HL=
  • 150-600mm f/5-6.3 Di VC USD
  • 70-300mm f/4-5.6 Di VC USD SP AF

 

لنز تامرون TAMRON 85mm f/1.8 Di VC USD

لنز تامرون 85mm f/1.8 Di VC USD یکی از لنز های بسیار با کیفیت این کمپانی می باشد . این لنز برای عکاسی پرتره بسیار کاربرد دارد و فاصله کانونی 85 میلیمتری این لنز تصاویر پرتره فوق العاده با کیفیت و شارپ و بدون اعوجاج و ونیت به ثبت می رساند . همچنین این لنز با دیافراگم 1.8 برای عکاسی در شرایط کم نور عملکرد مناسبی دارد و می توان بوکه های زیبایی در عکس به ثبت رساند . این لنز یکی از اولین لنز های پرایم 85 میلیمتری دارای لرزشگیر داخلی می باشد . طراحی خاص این لنز اجازه می دهد که با وجود لرزشگیر نیز این دستگاه نسبتا کوچک سبک و قابل همل باشد . بهترین قابلیت این لنز کیفیت و حجم نور یکسان در گوشه به گوشه ی کادر با دیافراگم 1.8 و بالاتر است که نسبت به دیگر لنز ها از دیگر کمپانی ها کاربردی تر و با کیفیت تر به نظر می اید .

لنز تامرون TAMRON 90mm f/2.8 Di Macro 1:1 VC USD

لمز تامرون 90mm f/2.8 Di Macro 1:1 VC USD یکی از جدید ترین لنز های ثابت ماکرو ساخت این کمپانی است . این لنز با کیفیت فوق العاده تصویر و لزرشگیر بسیار پیشرفته می تواند تصاویر فوق العاده ای هم در عکاسی ماکرو و هم در دیگر شرایط به ثبت برساند . همچنین به سیستم لرزشگر این لنز تکنولوژی XY-Shift اضافه شده است . از دیگر پیشرفت های این لنز نسبت به نسل قبلی می توان به سرعت بالای موتور فوکوس اشاره کرد . همچنین بدنه این لنز مقاوم تر نسبت به نسل قبلی طراحی شده تا جلوی قطرات اب و گرد و غبار را بگیرد . کوتینگ یا لایه محافظ اعمال شده بر روی عدسی اول این دوربین نیز با کیفیت تر و مقاوم تر می باشد . به طور کلی این لنز برای عکاسان ماکرو که قصد عکاسی از سوژه های طبیعی و در درون طبیعت را دارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد .

لنز تامرون TAMRON 35mm f/1.4 Di USD

لنز تامرون 35mm f/1.4 Di USD یکی دیگر از سری لنز های پرایم از این کمپانی است . این لنز برای کسانی که لنز پرایم می خواهند اما  50 میلیمتر برای آنها فاصله کانونی مناسبی نیست و کادر بسته ای دارد و همچنین فاصله کانونی 24 نیز برای آنها زیاد از حد باز است , کارایی دارد . این لنز با دیافراگم 1.4 برای عکاسی و تصویر برداری در شرایط کم نور می تواند تصاویری واضح و مناسب به ثبت برساند . همچنین این لنز برای دوربین های کانن و نیکون تولید می شود و روی هر دوربین کیفیت و کارایی یکسانی دارد . طراحی و ساختار این لنز بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و ساخته شده تا سالها به ثبت تصویر بپردازد .

لنز تامرون TAMRON 35mm f/1.8 Di USD

لنز تامرون 35mm f/1.8 Di USD  یکی از لنز های پر طرفدار این کمپانی برای عکاسان مدلینگ و خیابانی می باشد . این لنز با ساختار مقاوم و کیفیت بالای عدسی و قیمت مناسب عرضه می شود . این لنز با دیفراگم 1.8 توانایی ثبت تصاویر شارپ و با کیفیت در شرایط کم نور را دارد . همچنین بوکه هایی که این لنز ثبت می کند نرم و بدون کروماتیک ابرشن می باشد .

لنز تامرون TAMRON 100-400mm f/4.5-5.6 Di VC USD

 

لنز تامرون 100-400mm f/4.5-5.6 Di VC USD  یکی از سری لنز های تله این کمپانی می باشد . این لنز یکی از گزینه های ارزان تر و با کیفیت در این رده فاصله کانونی می باشد .ساختار این لنز همانند دیگر لنز های این کمپانی مقاوم و با کیفیت است . همچنین لرزشگیر نصب شده بر روی این لنز عملکرد بسیار دقیق و سریعی دارد که برای عکاسان طبیعت که نیاز با زوم بالا و لرزشگیر قوی دارند لنز بسبار مناسب و با کیفیتی است .

لنز تامرون TAMRON 28-75mm f/2.8 Di III RXD

لنز تامرون 28-75mm f/2.8 Di III RXD یک لنز پر سرعت با فاصله کانونی 28-75 میلیمتری می باشد . با این لنز کاربر می تواند ترکیبی از تصاویر با کیفیت به همراه بوکه های زیبا به ثبت برساند . کیفیت بالای عدسی های نصب شده در این لنز تفکیک رنگی فوق العاده و تصاویر شارپ را در اختیار کاربر می دهد . همچنین موتور فوکوس این دوربین نیز عملکرد دقیق و سریعی دارد که هم در فیلم برداری و هم در عکاسی کارایی دارد . این لنز در حالت واید یعنی 28 میلیمتر میتواند در فاصله 19 سانتیمتری از سوژه فوکوس انجام دهد که برای عکاسی تبلیغاتی و کلوز آپ قابلیت مناسبی است .

لنز تامرون TAMRON 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2

لنز تامرون 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 یک لنز پر طرفدار تله برای اکثر شرایط عکاسی و تصویر برداری است . همچنین این لنز مانند دیگر لنز های تامرون از کیفیت بالای عدسی برخوردار است که تفکیک رنگ فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد . علاوه بر این درون این لنز نیز یک سیستم لرزشگیر دقیق و سریع نصب شده تا کار کترل کادر تصویر راحت تر شود . موتور فوکوس این لنز نیز با تکنولژی ring-type عملکردی بسیار سریع و بدون صدا دارد که برای فیلم برداری قابلیت کاربردی و حائز اهمیتی می باشد . این لنز برای دوربین های فول فریم ساخته شده است اما می توان این لنز را به روی دوربین های کراپ فریم نیز نصب کرد و با فاصله کانونی 105-300 از آن استفاده کرد .

لنز تامرون TAMRON 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD

لنز تامرون 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD اولین لنز اولترا تله فوتو برای دوربین های کراپ فریم می باشد . این لنز با فاصله کانونی 18-400 به کاربر 22.2 برابر زوم می دهد . این لنز برای عکاسانی که علاقه مند به عکاسی از حیات وحش می باشند گزینه مناسبی است . در طراحی این لنز از متریال مقاوم و با کیفیت استفاده شده است تا بتوان لنز را در همه شرایط استفاده کرد . عدسی های نصب شده در این لنز نیز همانند دیگر لنز های کمپانی تامرون بسیار با کیفیت بوده و تفکیک رنگی و تصاویر شارپی را به ثبت می رسانند .

لنز تامرون TAMRON 150-600mm f/5-6.3 Di VC USD

لنز تامرون 150-600mm f/5-6.3 Di VC USD یکی دیگر از لنز های اولترا تله فوتوی ساخت کمپانی تامرون می باشد . این لنز یکی از موفق ترین لنز های این کمپانی است که با ساختار مقاوم و کیفیت ثبت تصویر عالی عرضه شده است . به طور کلی این لنز دارای دیفراگم باز تر , لرزشگیر دقیق و سریع تر , کوتینگ مقاوم تر و سرعت فوکوس بالاتر نسبت به هم رده های خود دارد . همچنین این لنز قابلیت اتصال به تله کانورتور های 1.4x و 2x را دارد که تا 1200 میلیمتر به کاربر فاصله کانونی ارائه می کند که برای عکاسی حیات وحش بسیار کاربردی و مناسب است .

لنز تامرون TAMRON 70-300mm f/4-5.6 Di VC USD SP AF

لنز تامرون 70-300mm f/4-5.6 Di VC USD SP AF برای عکاسی سریع ساخته شده است . این لنز با فاصله کانونی 70-300 میلیمتر برای اکثر شرایط عکاسی خصوصا برای عکاسی حیاط وحش مناسب و کاربردی می باشد . همچنین در این لنز از تکنولژی فوکوس اولتراسونیک استفاده شده است که سرع با لا و فوکوس بی صدایی دارد . علاوه بر این سیستم لرزشگر نصب شده در این لنز نیز بسیار پیشرفته و دقیق می باشد که نیاز به سه پایه را کم می کند . به طور کلی این لنز از ساختار مقاوم و کیفیت ثبت تصویر مناسبی برخوردار است و در میان هم رده های خود ارزان تر عرضه شده است .

 

امیدواریم با بررسی لنز های پرفروش تامرون کمی بیشتر شما را در انتخاب بهترین لنز برای مرتفع کردن نیازهای خود در زمینه ی عکاسی یاری کرده باشیم.

 

 پیوند درونی:
مشاهده ی لنزهای تامرون
پیوند بیرونی :ت
TAMRON Lenses Review
ارتباط با کارشناس فنی:
4.4/5 - (40 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.