وبلاگ, اخبار و بررسی محصولات

بهترین لنز ها برای عکاسی عروسی

بهترین لنز ها برای عکاسی عروسی

بهترین لنز ها برای عکاسی عروسی


4.6/5 - (29 امتیاز)

برای معرفی بهترین لنز ها برای عکاسی عروسی باید گفت عکاسی عروسی یک ترکیب منحصر به فرد از هر انواع عکاسی است. عکاسی مدلینگ ، عکاسی معماری، عکاسی محصول، عکاسی ماکرو، عکاسی خانواده و کودکان و گاهی اوقات عکاسی سفر نیز تحت چارچوب عکاسی عروسی مورد نیاز است. به منظور ارائه ی یک کار فوق العاده در عکاسی عروسی ، شما نیاز به لنزهایی دارید که به شما امکان می دهد تا هر یک از این جنبه ها را با هنرمندی و خلاقیت ثبت کنید. در اینجا یک لیست پیشنهادی از 6 لنزی که باید برای عکاسی خاص در هر عروسی مورد نیاز است را به شما معرفی می کنیم . لازم به ذکر است که اکثر لنز های پیشنهاد من در این مقاله دارای دیافراگم پایین بوده و عکس های نمونه همگی با دوربین کانن 5D Mark III گرفته شده است.

 

6 لنز برای عکاسی عروسی ضروری است.

1. لنز Canon 70-200 f/2.8L IS II USM

این لنز، مورد علاقه ی من است که این بوکه زیبا (تاری) را در f2.8 ایجاد می کند . در هنگام کار با این لنز فشرده سازی که هنگام بزرگنمایی از 150 تا 200  میلی متر به دست می آوریدبی نظیر است . مساله ای که برای ایجاد آن با هر لنز دیگری سخت است. همچنین این لنز به شما اجازه می دهد تا در لحظه های خاص ، بدون وقفه ، با قابلیت زوم به سوژه ی خود نزدیک شوید.مانند تصویر زیر :

2. لنز Canon 50 f/1.2L USM

این یکی دیگر از لنزهای مورد علاقه من است. این لنز در هنگامی که روشنایی نور شروع به کاهش می کند به شما اجازه می دهد تا عکس های بی نظیری خلق کنید.  همچنین، این لنز باعث می شود که شما کمتر به فلاش خود وابسته باشید، و یک نگاه نرمتر و طبیعی تر بر روی  سوژه های خود داشته باشید.

در ضمن لنز 50 میلی متری به شما این  امکان را می دهد پرتره های خیره کننده ای را ایجاد کنید، زیرا دیافراگم کم ، عمق میدان خوبی ایجاد می کند که باعث می شود موضوع شما از صفحه خارج شود و پوست سوژه را شفاف تر نشان کند.

[من می توانم به این نکته اشاره کنم که اگر شما عکاسی را تازه شروع کرده اید و دارای بودجه ای محدود هستید و میخواهید از لنز 50 میلی متری استفاده کنید لنز Canon 50 f/1.8 STM با قیمتی مناسب انتخابی فوف العاده برای تجربه عکس های این چنینی است].

3. لنز Canon 24-70 f/2.8L II USM

 این لنز یک لنز حیاتی مخصوصا برای فضاهای کوچک است. به عنوان مثال، مراسم عقد ویا … در عروسی  معمولا در یک اتاقی کوچک برگزار می شود. 200-70 برای این وضعیت گزینه ی مناسبی نخواهد بود و 50 میلی متری  چندان کارآیی را در این زمینه ارائه نخواهند داد، زیرا شما معمولا مکان زیادی برای حرکت ندارید.

4. لنز Canon 100mm f/2.8L USM

اگر عروس و داماد شما در مورد جزئیات عروسی بسیار حساسند ، مطمئنا از دیدن این نمونه از عکس ها از شما قدردانی خواهند کرد. با ماکرو 100 میلی متری، شما می توانید عکس های دقیق با همان کیفیت و جزئیات را به عنوان تبلیغات محصول در مجلات ثبت کنید. خلاقیت خود را به موضوع عکس اضافه کرده و عکس هایی از قبیل زیر را ثبت کنید.

5. لنز Canon 16-35 f/2.8L III USM

گاهی اوقات لنز 24-70 میلی متری به اندازه کافی وسیع نیست که بتواند تمام چیز هایی را که شما می خواهید ثبت کند. زاویه فوق العاده به شما کمک می کند محیط اطراف خود را در عکس بگنجانید.

محل برگزاری مراسم و عکس های Landscape ،عکس های بی نظیری برای پوشش روز عروسی هستند.از این دسته عکس ها در طول روشنایی روز برای استفاده کامل از مناظر شگفت انگیز در روز عروسی بهره بگیرید.

6. لنز Canon 85 f/1.8 USM

این لنز مناسب زمانی است که شما نور روشنایی روز را از دست داده اید و می خواهید در فضای باز عکس هایی در نور کم و بوکه ای بی نظیر ثبت کنید.بطور مثال عکس های یادگاری که در پایان هر مراسم در جلوی خروجی محل مراسم از سوی خانواده ها درخواست می شود. 

بی شک در این موقعیت مکانی و زمانی این لنز به یاری شما می شتابد.البته باید گفت که اگر توانایی صرف هزینه ی بیشتر را برای خرید این لنز دارید قطعا 85 میلی متری f/1.2 گزینه ی مناسب تر می باشد.

امیدوارم این نکات عکاسی باعث بهبود روند عکاسی شما شود.

پایدار باشید .

پیوند درونی :

بهترین لنزها برای عکاسی مدلینگ 

ارتباط با کارشناس فنی:

ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| آموزش عکاسی | عکاسی عروسی | نکات عکاسی عروس  | عکس عروسی | عکاسی عروس داماد | بهترین لنزها برای عکاسی عروسی | بهترین لنز برای عکاسی عروسی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.