اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

دوربین کانن 5D Mark IV

دوربین کانن 5D Mark IV

دوربین کانن 5D Mark IV


4.9/5 - (28 امتیاز)

دوربین کانن 5D Mark IV در تاریخ  25 آگوست 2016 از طرف کمپانی کانن روانه ی بازار شد. در این نوشته سعی خواهیم کرد به هر آنچه که شما برای کسب آگاهی در هنگام خرید این محصول به آن نیاز دارید اشاره کنیم . برای کسب اطلاع از قیمت دوربین کانن 5D Mark IV ابتدا باید بدانید که کدامیک از پکیج های ارایه شده ی این محصول با نیازهای شما هم خوانی دارد.

این محصول در سه فرمت در بازار عرضه شده که عبارت است از :

  1. EOS 5D Mark IV BODY
  2. EOS 5D Mark IV 24-70 f/4.0 IS USM
  3. EOS 5D Mark IV 24-105 f/4.0 IS II USM

برای اینکه بتوانید از بین این سه مورد یکی را به درستی انتخاب کنید می توانید با مراجعه به مطالبی که در مورد لنز ها در همین سایت منتشر شده سری بزنید اما بطور خلاصه می توان گفت که کیت لنز های معرفی شده در مورد 2 و 3 تقریبا پاسخگوی بسیاری از نیاز ها هستند.

 

EOS 5D Mark IV 24-70 f/4.0 IS USM

لنز 70-24 قرار گرفته در مورد 2 یک لنز با کیفیت از نوع واید تله می باشد که دارای فاصله ی کانونی ثابت بوده همچنین دارای لایه های پوششی Super Spectra Coating است که از فلر و گوستینگ (هاله های نوری ) جلوگیری می کند. این لنز دارای لرزشگیر اپتیکال می باشد که می تواند لرزش های احتمالی دست کاربر را خنثی کند ،دارای دیافراگمی 9 تیغه است و در مقابل رطوبت و گرد و غبار بسیار مقاوم است. قرار گرفتن دکمه ماکرو در کنار این لنز به کاربر این امکان را می دهد تا نیاز عکاسی ماکرو را نیز تا حدودی مرتفع می کند.

EOS 5D Mark IV 24-105 f/4.0 IS II USM

لنز 105-24 قرار گرفته در کیت 3 نیز همانند مورد قبلی یک لنز با کیفیت از نوع واید تله می باشد که دارای فاصله ی کانونی ثابت است با این تفاوت که گستره ی تله ی بیشتری دارد و از لرزشگیر پیشرفته ی نسل دوم برخوردار است. همچنین همانند مورد قبلی دارای لایه های پوششی Super Spectra Coating است که از فلر و گوستینگ (هاله های نوری ) جلوگیری می کند. این لنز  ،دارای دیافراگمی 10 تیغه است و در مقابل رطوبت و گرد و غبار بسیار مقاوم است.

EOS 5D Mark IV BODY

در دو مورد قبلی شاهد آن هستیم کهبرای عکاسی روزانه ،پرتره و یا لنداسکیپ و تا حدودی ماکرو می توانید از این کیت لنزها بهره بگیرد در غیر اینصورت می توانید بدنه ی خالی دستگاه را تهیه و بصورت جداگانه لنز مورد نظر خود را در کنار آن خریداری کنید.

قیمت محصول

قیمت بدنه ی این محصول در بازار های جهانی حدود 3.499 دلار می باشد و قیمت کیت لنز های آن نیز به ترتیب حدود  600 و 825 دلار است که با توجه به نوسانات دلار در داخل ایران می توان گفت خرید موارد بالا به ترتیب قیمتی حدود 25 ،30 و 33 میلیون تومان برای کاربران داخل کشور هزینه بر می دارد. اما اینکه این مقدار هزینه ارزش خرید این دوربین را دارد یا نه مساله ی پیچیده است که جواب آن بستگی به سطح کیفیت کار عکاسان و میزان دریافت مبلغ دستمزد آنها برای پروژه هایشان دارد.

در مجموع نمی توان از این مساله چشم پوشی کرد که خرید دوربین کانن 5D Mark IV می تواند مزایای بسیاری برای عکاسان حرفه ای در ایران داشته باشد. مزایایی از قبیل سهولت در استفاده و در دسترس بودن تمامی تجهیزات جانبی کانن در ایران و مهم تر از آن خدمات پس از فروش این محصول (که بی شک در بین سایر برند ها از بهترین خدمات برخوردار است) تنها بخشی از مزایای استفاده از آن می باشد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با کیت لنز های این دوربین و امکانات فنی این محصول به لینک های زیر مراجعه فرمایید و یا از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

پیوند درونی :
مشاهده ی امکانات 5D Mark
پیوند بیرونی :
Canon EOS 5D Mark IV Review 
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.