وبلاگ, اخبار و بررسی محصولات

شایعات جدید در دنیای دوربینها

شایعات جدید در دنیای دوربینها

شایعات جدید در دنیای دوربینها


4.6/5 - (36 امتیاز)

در این مطلب به شایعات جدید در دنیای دوربینها در سال 2020 می پردازیم . با توجه به شایعات جدید باید انتظار رونمایی از دوربینهای فوق العاده ای از کمپانی های بزرگ داشته باشیم . در سال جدید شرکت نیکون با دوربین Z8 و یا Z9 , شرکت سونی با دوربین A7S III و A7 IV , شرکت کانن با EOS R6 و شرکت فوجی فیلم با X-T4 بازار را به چالش خواهند کشید . می توان گفت سال 2020 اغاز گامی بزرگ به سمت پیشرفت برای دوربین های بدون ایینه می باشد . اما این بدان معنا نیست که دوربین های DSLR از رده خارج شده اند . 

شایعات جدید کمپانی نیکون :

نیکون Z7 دوربین مورد علاقه بسیاری از عکاسان و فیلم برداران در سال اخیر بوده و انتظارات کاربران برای نسل جدید این دستگاه بسیار بالا رفته است . به احتمال زیاد این دستگاه جدید یا Z9 و یا Z8 نامیده می شود . همچنین این دستگاه تا المپیک سال 2020 رو نمایی می شود و کاربران امیدوارند که تا ان موقع لنز های بیشتری برای ماونت Z این دستگاه ارائه شود .

طبق شایعات اخیر قیمت این دستگاه به چند دلیل بالاتر خواهد بود. اول از همه این که این دستگاه از یک سنسور 61 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که نسبت به نسل قبل پیشرفت بسیار بزرگی کرده است .  توانایی فیلم برداری 6K و قابلیت نصب دو کارت حافظه این دستگاه را به گذینه مناسبی برای فیلم برداری می کند . منظره یاب الکترونیکی این دستگاه  با رزلوشن 5.76 میلیون نقطه ای می باشد که پیشرفت خوبی نسبت به منظره یاب 3.69 میلیون نقطه ای نیکون Z6 و Z7 داشته است .  همچنین در سال جدید کمپانی نیکون لنز های Z 24–70mm f/2.8 S, Z 85mm f/1.8 S ,  50mm F1.8 S را رو نمایی خواهد کرد که به مجموعه لنزهای عکاسی پرتره برای دوربین های بدون ایینه نیکون  اضافه شده اند . همچنین باید به رونمایی لنز واید حرفه ای Z 14-24mm f/2.8 S اشاره کرد که برای عکاسی ار مناظر و اسمان شب لنز فوقالعاده ای خواهد بود .

شایعات جدید در دنیای دوربینها

شایعات جدید کمپانی سونی :

با توجه به اخبار جدید پیج sony rumors این شرکت در همایش +CP سال 2020 که از 27 فوریه اغاز می شود باید انتظار رونمایی از دوربین های جدید sony A7IV و دوربین sony A7SIII V را داشت . 

شرکت سونی در سال 2018 از دوربین A7 III رو نمایی کرد و از ان سال یکی از بهترین دوربین های بازار بوده و هست حال باید دید که در سال اینده هم در همین جایگاه را حفظ می کند یا نه . طبق اخرین شایعات سونی A7 IV از همان طراحی بدنه و سیستم EVF و فوکوس خودکار استفاده می کند . با توجه به منظره یاب سونی A7 III که از نقاط ضعف این دستگاه بود و قرار است که در درون این دستگاه از یک منظره یاب با کیفیت 5.76 میلیون نقطه استفاده شود . همچنین این دستگاه قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 6K می باشد که پیشرفت بزرگی نسب به نسل قبلی داشته است . ستسور این دستگاه نیز از سیستم پنج محوره لرزشگیر داخلی سونی بهره می برد که هماهنگ با سیستم لزرشگیر داخل لنز عمل می کند و می تواند تصاویری بدون لرزش را برای کاربر به ثبت برساند . 

در ادامه ی شایعات جدید در دنیای دوربینها راجع به تغییرات صفه نمایش باید گفت که قابلیت چرخش به اطراف و کنترل لمسی به ان اضافه شده است که خبر خوبی است .  

شایعات حاکی بر این است که نسل جدید A7S III نیز در همایش +CP رونمایی می شود . سونی A7S II در زمان رونمایی با کیفیت عکس و فیلم بالای خود عرصه را برای شرکت های رقیب تنگ کرد حال سونی اعلام کرد که در سال جدید A7S III  دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت 6K نیز است . همچنین این دستگاه دارای یک جوی استیک کنترل برای فوکوس خودکار دارد و فوکوس سریع تر و راحت تری را در اختیار کاربر قرار می دهد . سونی A7S III از باتری های نسل جدید سری Z استفاده می کند تا زمان استفاده از دستگاه نسبت به دوربین نسل قبل گسترش یابد .

شایعات جدید در دنیای دوربینها

شایعات جدید کمپانی کانن : 

کانن در سال اخیر با دوربین EOS R5 بسیار پرقدرت به بازار دوربین های بدون ایینه وارد شد و در سال جدید نیز باید انتظار رو نمایی پرچم داری دیگر را از این کمپانی داشت . طبق اخرین شایعات این شرکت در حال ساخت و طراحی یکی دیگر از دوربین های بدون ایینه خود می باشد . بنا بر اخرین اخبار این دوربین توانایی ضبط فیلم با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد و می تواند با سرعت 20 فریم بر ثانیه به عکاسی پیاپی بپردازد . این قابلیت ها می تواند این دوربین را به گزینه ای مناسب برای عکاسی ورزشی و سرعت بالا تبدیل کند . بنا بر اخرین گفته ها این دستگاه در خانوده دوربین های سری R کانن قرار می گیرد و R6 یا RP نامیده خواهد شد .

شایعات جدید در دنیای دوربینها

شایعات جدید کمپانی فوجی فیلم :

کمپانی فوجی فیلم در سال گذشته با رو نمایی از دوربین X-T3 توجه بسیاری را از آن خود کرد . در سال جدید نیز این کمپانی قصد دارد با رونمایی از دوربین X-T4 بازار را در مشت خود بگیرد .

X-T3 یکی از دوربین های بدون ایینه مورد علاقه عکاسان (چه مبتدی چه حرفه ای) بوده است . این دوربین تلفیقی از طراحی کلاسیک , کیفیت بالای تصاویر و گستره بالای لنز های قابل استفاده می باشد . حال باید دید چگونه این گمپانی درسال جدید می خواهد در بازار باقی بماند . طبق اخرین اخبار این کمپانی با دوربین X-T4 به عرصه بازخواهد گشت .از مهمترین شایعات باید به نصب تکنولوژی لزرشگیر داخلی بر روی این دوربین اشاره کرد که می تواند تصاویری شارپ و بدون لرزش را در اختیار کاربر قرار دهد . 

همچنین این دوربین دارای منظره یاب الکترونیکی با کیفیت 5.67 میلیون نقطه را دارد . فیلم برداری این دوربین نیز 6K و با سرعت 60 فریم در ثانیه خواهد بود . همچنین در این دوربین قابلیت فوکوس بر روی چشم سوژه نیز نصب خواهد شد که این دستگاه را برای فیلم برداری بسیار قوی و کاربردی خواهد کرد . زمان کارکرد این دستگاه با توجه به باتری جدید و تکنولوژی کم مصرف این دستگاه بیشتر شده تا نیاز حمل شارژر و باتری اضافه را برای کاربر کمتر کند . 

 

شایعات جدید در دنیای دوربینها

پیوند درونی :
مشاهده و خرید دوربین های عکاسی 
پیوند بیرونی:
Camera rumors 2020
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

شایعات جدید در دنیای دوربینها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.