وبلاگ, معرفی محصول

معرفی دوربین کانن 90D

معرفی دوربین کانن 90D

معرفی دوربین کانن 90D


4.5/5 - (43 امتیاز)

در این مطلب می خواهیم به معرفی دوربین کانن 90D بپردازیم. برای مقایسه قیمت دوربین کانن 90D ممکن است انتظار داشته باشید که قیمت یک دوربین که در سال 2016 وارد بازار شده است، اکنون کاهش یافته باشد. اما دوربین کانن 80D خیلی ارزانتر از وقتی که وارد بازار شده است، نیست. شما فقط باید مبلغی حدود 850 پوند برای بدنه اصلی و 1100 پوند برای کیت و یک لنز 18-55 میلیمتر بپردازید. خریدن این دوربین با یک سیستم ضبط ویدئو 4K  با این قیمت بهتر از خرید یک مدل بدون آینه است، که می توانید با آن همه چیز را 4K ضبط کنید.

دوربین کانن EOS 90D

 می توانید منتظر دوربین کانن EOS 90D باشید که شایعه شده است اواخر امسال وارد بازار می شود. طبق گفته کانن راموز، دوربین کانن 90دی در نیمه دوم سال 2018 به بازار خواهد آمد و مجهز به سنسور کاملا جدید و نسخه جدید پیکسل فوکوس اتوماتیک دوگانه (DPAF) خواهد بود. با این حال، وب سایت می گوید که حدس بزنید که آیا این دوربین قابلیت 4K را دارد یا خیر، بنابراین اگر شما نیاز به یک DSLR که بتواند 4K را ضبط کند، دارید، دوربین کانن 90D به خوبی می تواند شما را در این زمینه ناامید سازد.

از لحاظ ظاهری دوربین کانن 90D یک پردازنده نسل جدید است که به آن digic 7 می گویند که این روزها رو به توسعه است. باورش سخت است که با وجود فعلی یک digic 6 چگونه می توان کیفیت تصویر را بهبود بخشید و یک تصویر فوق العاده خلق کرد.  دوربین کانن EOS 90D دارای رزولوشن 28 مگاپیکسل در مقایسه با 80D با 24.2 مگاپیکسل می باشد. پوشش دهی موثر، 80 درصد از سطح ماتریس (عمودی و افقی) است. در مقایسه سنسور 24.2 مگاپیکسلی با 28 مگاپیکسل، تراکم پیکسل بالاتری را دارا می باشد و به ترتیب در شرایط مشابه و فاصله تصویربرداری از یک شی به همان اندازه، کارایی موثر برای تشخیص فاز فوکوس اتوماتیک افزایش یافته است.

آیا دوربین کانن 90D مجهز به سیستم سنسور جدید APS-C 24MP می باشد؟

طبق شایعات قبلی، دوربین کانن 90D در نیمه دوم سال 2019 قرار است که وارد بازار شود. طبق آخرین شایعات از CR، این مدل ممکن است با سنسور تصویر  APS-C 24MP وارد بازار شود. سنسور تصویر جدید 24M APS-C CMOS ممکن است با AF دو پیکسل ، AF چهار پیکسل و سنسورهای جمع آوری تصویر، طبق مقالاتی که ما قبلا دیده ایم، به روز رسانی شود. همچنین می توانید 4K DPAF را در دوربین کانن 90D مشاهده کنید. برای کسانی که کار ضبط ویدئو انجام می دهند، یک دوربین SLRD اما نه در 80D، بلکه در دوربین کانن EOS 90D یک کشف واقعی به حساب می آید. برای اولین بار این افراد می توانند با استفاده از لنزهای STM در دوربین کانن 90D  ضبط فیلم با رزولوشن 1080P 60fps و 720p 120fps را تجربه کنند. اتصال میکروفون که در مدل 80D برای ضبط فیلم صورت گرفت، در این مدل نیز همچنان برقرار است. کنترل از راه دور این دوربین شما را برای انواع اتصال از شر کابل های مختلف راحت کرده است. به طور حتم این دوربین از سیستم اتصال به WIFI جا نخواهد ماند و صحبت کنترل از راه دور را تکمیل خواهد کرد.

آیا دوربین کانن 90D در سال 2019 به بازار می آید؟

طبق آخرین گزارشات CR در نیمه دوم سال 2019، کانن یک دوربین APS-C DSLR و یک دوربین جدید APS-C را معرفی خواهد کرد. این دوربین جدید دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است که موجب برتری آن نسبت به EOS M و  EOS M50 می باشد، است.

آیا دوربین کانن 90D با تاخیر به بازار می آید؟

شایعه شده است که دوربین کانن 90D در اواخر سال 2019 و یا اوایل 2020 وارد بازار می شود. اطلاعات ما در مورد این دوربین بسیار کم است. بنابراین مجبور هستیم در مورد آن با تردید صحبت کنیم. به طور کلی طبق آخرین اطلاعاتی که از دوربین کانن 90D در دست داریم و شنیده ایم، تنها انتظار می رود که 6 یا 7 ماه بعد از دوربین کانن 7D MARK III به بازار برسد. بنابراین ما باید منتظر این دوربین بمانیم تا در مورد آخرین اطلاعاتی که درباره آن شنیده ایم به باور برسیم. در نتیجه اطلاعات دقیقی از خرید دوربین کانن 90D در دست نداریم که آن را به شما برسانیم.

قیمت دوربین کانن EOS 90D

قیمت کانن 90D  با ست بدنه و … مشابه قیمت همتای آن 80D تخمین زده شده است. قیمت دوربین کانن EOS90D  را چیزی حدود 1200-1300 دلار برآورد کرده اند.

منابع:
www.expertreviews.co.uk
www.canonrumors.co
www.thenewcamera.com
www.camerarevs.com
پیوند درونی :
بهترین گیمبال برای دوربین
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

معرفی دوربین کانن 90D | معرفی دوربین کانن 90D | معرفی دوربین کانن 90D | معرفی دوربین کانن 90D | معرفی دوربین کانن 90D | معرفی دوربین کانن 90D |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.