وبلاگ, اخبار و بررسی محصولات

معرفی لنزهای Batis

معرفی لنزهای Batis

معرفی لنزهای Batis


4.5/5 - (35 امتیاز)

سالهاست که شرکت زایس با تولید لنزهای Batis رتبه برترین تولید کننده لنز های پرایم را از آن خود کرده است . در این بحث به بررسی لنز های Batis شرکت زایس می پردازیم .

معرفی لنزهای Batis

این سری از لنز ها با کیفیت ساخت بالا بدنه زد آب و سرعت فوکوس بالا و بی صدا ساخته می شوند . فاصله کانونی سری لنز های Batis از  18 , 25 , 40 , 85 , 135 میلی متر می باشد . دیافراگم این سری از لنز ها باز بوده و عمق میدان خوب و تصویر شارپ و مناسبی به کاربر می دهد . روی تمام لنز های Batis یک صفحه نمایش با تکنولوژی OLED نصب شده است و می تواند اطلاعات فوکوس همانند فاصله و عمق میدان را نیز در اختیار کاربر قرار دهد . این اطلاعات هم با میاس متر و هم با مقیاس فوت به نمایش می گذارد . همچنین این سری از لنز ها با مانت E برای دوربین های فول فریم بدون آینه شرکت سونی عرضه می شود . 

معرفی لنزهای Batis

مشخصات فنی لنزهای باتیس

شفافیت : 

عکاسی با لنزهای BATIS باعث تجربه ی وضوح به همراه جزییات فراوان می گردد. هر پردازشی که برای افزودن به تصاویر خود انتخاب کنید فقط با کنتراست گرفتن از لنزهای باتیس افزایش می یابد. فاصله کانونی ثابت ZEISS Batis با کیفیت بالا ، یک تعریف فوق العاده بالا را تضمین می کند – نه تنها در مرکز تصویر ، بلکه درست در لبه ها – حتی در دیافراگم باز. مبنای چنین نتایج برجسته یک طراحی نوری دقیق ، اجزای لنز با کیفیت عالی و یک طراحی مکانیکی دقیق با پراکندگی سریالی کم است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن شفاف-min.jpg است

عمق میدان ( 3D pop ) :

هارمونی بوکه به لطف طراحی نوری عالی. برای موضوعاتی که به اندازه خود زندگی واقعی هستند. برخی از افراد راهی برای جلب توجه چشم یک عکاس دارند. لنزهای ZEISS باتیس به عکسها کمک می کنند تا احساس کنند مناطق مورد نظر تقریباً جدا از بقیه تصویر هستند. در دیافراگم گسترده ای ،حح جلوه جادویی ZEISS 3D پاپ را ایجاد می کنند و برای تأثیر بصری عالی یک بوکه هماهنگ ارائه می دهند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 3ی-min.jpg است

رنگ های واقعی :

این سری از لنز ها میزان انتقال بالایی از  نور را بهمراه  پوشش چند لایه ZEISS T * دارند. این دو فاکتور باعث ایجاد غلظت رنگ در جزئیات تصاویرمی گردد. ممکن است موضوعات چشمگیر و لحظات عالی در هر زمان از طول روز یا شب در سراسر جهان اتفاق بیفتند. اما مهم نیست که آیا یک عکس به صورت خودجوش گرفته می شود یا حاصل صرف زمان و تلاش زیاد برای رسیدن سوژه مناسب مد نظررا پیدا کنید ، یک عکس خوب همیشه باید بتواند یک کار را انجام دهد: انتقال احساسات. رنگ واقعی ، شفاف و طبیعی برای این فاکتور ضروری است. لنزهای ZEISS Batis این کار را بسیار آسان می کنند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 3یسس-min.jpg است

رنگ های واقعی حاصل از لنزهای ZEISS Batis به سوژه ها واقعیت و جنب و جوش می بخشد. در این شرایط حتی عکس های بدون ویرایش نیز چشمگیر به نظر می رسند. ترکیب لنزهای چند لایه ZEISS T * و لنزهای انتقال بالا ، تضمین کننده ی رنگ هایی واقعی تر می باشد. 

تضاد استثنایی به لطف پوشش چند لایه ZEISS T *

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 3یسسیی-min.jpg است

مزایای فیزیکی لنزهای باتیس

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن ب-min-2-1024x378.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن یی-min-1-1024x380.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن یسیس-min.jpg است

 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن یسیسللل-min-1.jpg است

حال مروری بر مشخصات تک تک لنز های این سری می کنیم . 

لنز Batis 18 mm F2.8/22 

لنز باتیس واید 18 میلی متری برای عکاسی منظره طراحی شده است و با وزن 330 گرم لنز نسبتاَ سبکی می باشد . همچنین این لنز با دیافراگم 2.8 تصاویر شارپی در شرایط کم نور ارائه می دهد .

 

لنز Batis 25 mm F2/22 

این لنز باتیس با فاصله کانونی 25 میلی متر و سرعت فوکوس بالای خود برای فیلم برداری در فضای باز بسیار کاربردی می باشد . این لنز گستره دیافگرام از F 2 تا F22 را در اختیار عکاس می دهد . وزن این لنز نیز 335 گرم بوده و لنز سبکی می باشد . 

 

لنز Batis 40 mm F2/22 

لنز باتیس 40 میلی متری هم برای عکاسی پرتره هم برای هم عکاسی ماکرو کاربرد دارد . کمترین فاصله فوکوس این لنز 14 سانتی متر می باشد .همچنین این دیافراگم لنز از 2 تا 22 قابلیت تغییر دارد . وزن این دستگاه نیز 361 گرم است . 

 

لنز Batis 85 mm F1.8/22 

لنز باتیس 85 میلی متری یکی از بهترین و شفاف ترین لنزها برای عکاسی پرتره است . این لنز با نسبت دیافراگم 1.8 خود عمق میدان خوبی در اختیار عکاس قرار می دهد و در اصطلاح بوکه های زیبایی در تصویر ایجاد می کند . علاوه بر این لنز Batis 85 mm توانایی عکاسی شارپ در شرایط کم نور را نیز دارد  . همچنین در درون این لنز یک سیستم لرزشگیر نصب شده که به ثبت تصاویر بدون لرزش کمک می کند . وزن این دستگاه 452 گرم بوده و با توجه به امکانات و قابلیت های این لنز , لنز نسبتا سبکی می باشد . 

 

لنز Batis 135 mm F2.8/22 

لنز 135 میلی متری سری Batis برای عکاسی تله فوتو و پرتره کاربرد دارد . این لنز فوق العاده توانایی ثبت تصاویر بسیار شارپ را دارد . به لطف سیستم لرزشگیر نصب شده بر روی این لنز تصاویر شفاف و بدون لرزش ثبت می شود . همچنین این لنز گستره دیافراگم F2.8 تا F22 را دارد . وزن این لنز نیز 614 گرم می باشد . 

 

پیوند درونی :
مشاهده و خرید لنزهای زایس سری باتیس
پیوند بیرونی:
ZEISS Batis Lenses Review
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.