وبلاگ, مقایسه دوربین

مقایسه دوربین کانن 80D و 77D

مقایسه دوربین کانن 80D و 77D

مقایسه دوربین کانن 80D و 77D


4.5/5 - (38 امتیاز)

مقایسه دوربین کانن 80D و 77D 

کمپانی های بسیاری هستند که هر سال دوربین های متعددی را روانه بازار میکنند. یکی از این کمپانی های خوش نام کانن است که درصد بالایی از بازار دوربین های عکاسی به ویژه DSLR ها را به خود اختصاص داده است. دوربین های کانن دارای مدل های مختلفی است که برای کاربران آماتور و یا حرفه طراحی و ساخته شده است.

در این مقاله قصد داریم که دو دوربین DSLR محبوب کانن را که در یک سطح هستند مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزایزان بتوانید بر حسب بودجه و امکانات که میخواهید، بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید. دوربین کانن 80D  و دوربین کانن 77D قرار است در این مطلب مورد بررسی قرار گیرند.

اگر شما یک تازه وارد هستید و به دنبال دوربین های ارزان اما در عین حال قدرتمند میگردید به طور حتم دو دوربین  80D و دوربین 77D مناسب می باشد.

سنسور و پردازشگر

هر دو دوربین های 77D و 80D از سنسور CMOS با ابعاد APS-C بهره میبرند. دقت سنسور های این دو دوربین 24 مگاپیکسل میباشد. پردازشگر به کار رفته شده در دوربین 80D  مدل DIGIC 6 است و در دوربین 77D کانن از مدل DIGIC 7 استفاده کرده. از نظر حساسیت سنسور مدل 77D دامنه حساسیت بیشتری به خود اختصاص داده است و میزان آن بین 100 الی 25600 میباشد و میتوان تا حداکثر 51200  نیز آن را گسترش داد. در مورد دوربین 80D کانن دامنه حساسیت 100 الی 16000 در نظر گرفته شده است که حداکثر میزان آن را تا حد 25600 نیز می توان گسترش داد.

عملکرد در فیلمبرداری

در مورد فیلمبرداری بید گفت که این دو دوربین تقریبا مثل هم عمل میکنند. هر دوی این دوربین ها دارای حداکثر کیفیت فیلمبرداری با سرعت 60  فریم بر ثانیه میباشند. در هردوی این دوربین نیز کانن از تکنولوژی انحصاری خود موسوم به Dual Pixel CMOS بهره برده است که برای داشتن فوکوسی دقیق و نرم طی فیلمبرداری مورد استفاده قرار میگیرد.

عکاسی پیاپی

در عکاسی پیاپی دوربین کانن 80D اندکی سریع تر عمل میکند و سرعت آن به 7  فریم بر ثانیه میرسد. دوربین کانن 77D نیز از سرعت 6 فریم بر ثانیه بهره می برد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش هر دوی این دوربین 3 اینچی از نوع LCD است که دقت  1.04میلیون نقطه ای را به همراه دارد. هر دو این صفحه نمایش ها قابلیت چرخش در جهات مختلف را دارند که برای عکاسی راحت تر از زوایای مختلف بسیار مناسب هستند. همچنین صفحه نمایش هر دوی این دوربین ها از نوع لمسی است که این قابلیت دسترسی به منو دوربین را بسیار آسان میکند و همچنین با لمس در هر جای صفحه میتوان بر روی آن نقطه نیز فوکوس نمود.

بدنه دوربین

بدنه هر دو دوربین بسیار قرص محکم بوده و از آلیاژ منیزیم میباشد. البته بدنه دوربین 80D نسبت به نفوذ گرد و غبار مقاوم است و لی کانن صحبتی در باره مقاوم بودن بدنه دوریبن 77D خود نکرده است. بدنه دوربین 80D وزنی معادل 730 گرم را دارا است و دوربین 77D بسیار سبک تر از 80D بوده و وزن 540 گرمی را به خود اختصاص داده است. هر دوی این دوربین ها برای ارتباط بیسیمی بین دوایس های مختلف به وای فای مجهز شده اند. البته دوربین 77D از بلوتوث نیز بهره میبرد. یکی دیگر از خصوصیات دیگر دوربین 80D شاتر پر سرعت آن است که با سرعت 1/8000 نیز میتواند عکاسی نماید.

پیوند درونی :
مشاهده و خرید دوربین کانن 77D
مشاهده و خرید دوربین کانن 80D
پیوند بیرونی:
Canon EOS 80D VS Canon EOS 77D
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| مقایسه دوربین کانن 80D و 77D | مقایسه دوربین کانن 80D و 77D | مقایسه دوربین کانن 80D و 77D | مقایسه دوربین کانن 80D و 77D | مقایسه دوربین کانن 80D و 77D |

2 دیدگاه در “مقایسه دوربین کانن 80D و 77D

  1. elanebechtel9 گفت:

    Thank you for some other informative website. The place else may I get that kind of information written in such a perfect means? I have a challenge that I am simply now operating on, and I’ve been on the look out for such information.

  2. eldencushing56 گفت:

    Wonderful website you have here but I was wondering if you knew of any community forums that cover the same topics discussed in this article? I’d really like to be a part of online community where I can get feed-back from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Cheers!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.