دسته‌بندی نشده

میکروفون رود

میکروفون رود

میکروفون رود


4.5/5 - (43 امتیاز)

میکروفون رود از بهترین برندهای میکروفون اجرای زنده و ضبط های استودیویی است. میکروفون رود دارای بهترین کیفیت برای پخش و ضبط صدا در استودیو و محیط باز است.

میکروفون رود از محصولات و تولیدات یک شرکت استرالیایی با نام RØDE است که علاوه بر تولید میکروفون، لوازم جانبی و نرم افزار صوتی نیز تولید می کند. محصولات این شرکت در استودیو و محل ضبط صدا با تقویت صدای زنده استفاده می شود. این شرکت تولید کننده مدل های مختلفی از میکروفون رود می باشد که در این فروشگاه تمامی این مدل ها عرضه می شود. اما این میکروفون های این برند چه هستند و چه قابلیت هایی دارند. در اینجا به طور مختصر با ویژگی های میکروفون های رود بیشتر آشنا می شویم.

از انواع مدل های میکروفون رود بیشتر بدانیم

شرکت تولیدی میکروفون رود، تولید کننده انواع میکروفون برای اهداف گوناگون است که در اینجا به معرفی آن های می پردازیم.

میکروفون Video micpro :

برای استفاده با دوربین های فیلمبرداری، دوربین های DSLR و ضبط کننده های صوتی قابل حمل به عنوان منبع صوتی اولیه و ارجاعی طراحی شده است. هنگام استفاده از آن، تمرکز فقط روی موضوع جلوی دوربین است و صداهای اطراف را به حداقل می رساند. کنترل کننده قدرت، فیلتر و سطح به راحتی در قسمت پشت میکروفون قابل دسترسی است. افت ولتاژ -10dB (یا PAD) برای ذخیره منابع صوتی با صدای بلند، مانند موسیقی زنده، مسابقه موتورسیکلت یا مصاحبه ای که در آن موضوع بسیار نزدیک به دوربین است، ایده آل است. VideoMic Pro با باطری کار می کند و ضبط بیش از 70 ساعت را از یک باتری 9V انجام می دهد.

میکروفون Video micro :

این محصول رود از جمله میکروفون های کوچک است که جنس بدنه آن از آلومینیوم که به آن قابلیت سطح بالای رد کردن و ضد RF داده است. بدون نیاز به باتری کار می کند و به علت اینکه دارای یک کپسول میکروفون خازنی است، صدا را با کیفیت فوق العاده ضبط می کند.

میکروفون Videomic go :

این نوع میکروفون رود را می توان سبک وزن ترین نوع این برند دانست، که دارای صدای واضح و صریح و صوتی جهت دار با سهولت استفاده باورنکردنی است؛ که با نصب شوک یکپارچه Rycote® Lyre®جلوی ضربه ها و شوک های صوتی را می گیرد. از ویژگی های خوب این میکروفون می توان به این مورد اشاره کرد که برخلاف برخی دیگر از مدل های میکروفون های رود نیاز به باتری ندارد.

میکروفون Videomic pro plus :

این نوع میکروفون رود را می توان یک دسته بندی جدید برای رده بهترین ها در بازار دوربین دانست. دارای عملکرد پاور خودکار است وقتی به پاور متصل می شود. همچنین دارای پورت میکرو USB برای شارژ LB-1 Berry قابل جابجایی است. به صورت دیجیتالی عملیات سوئیچینگ را انجام می دهد. دارای تنظیمات سطح صوتی، گزینه های بالا گذر دوگانه، مدارهای کم صدا، ایمنی RF بهبود یافته و بسیاری موارد دیگر است.

میکروفون Videomic :

این نوع میکروفون همراه با دوربین های ویدئویی مصرف کننده و ضبط صداهای شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این میکروفون بیشتر متمرکز بر موضوع جلوی دوربین است تا صداهای اطراف آن را به حداقل برساند. علاوه بر پاسخ 40 Hz-20kHz ذاتی میکروفون، یک فیلتر انتخابی بالا-گذر در 80Hz در دسترس است، که از سر و صدای کم، مانند تهویه هوا و ترافیک جلوگیری می کند. پکیج همراه با میکروفون videomic شامل لوازم جانبی مختلف، مانند شیشه جلو، فلش بوم، آداپتور پیچ میکروفن و 25 فوت و کابل هدفون است.

 

انتخاب میکروفون های رود، انتخاب حرفه ای ها

اگر از افرادی که به طور حرفه ای به کار فیلمبرداری و ضبط صدا مشغول هستند در مورد بهترین های میکروفون بپرسید، حتما از میکروفون رود یاد خواهند کرد. زیرا مهمترین ویژگی یک میکروفون دریافت صدای مورد نظر با بالاترین کیفیت و به حداقل رساندن صداهای زمینه است. میکروفون های رود هم با ساختاری که دارند، از الگوی قطبی مناسب برای دریافت صدا و تمرکز بر روی آن، پیروی می کنند.

اگر شما هم به دنبال یک میکروفون حرفه ای هستید که دیگر نگران نویز صدا نباشید می توانید میکروفون های رود را متناسب با هدف خود از فروشگاه ما انتخاب و خریداری کنید.

 

پیوند دورنی:
مشاهده و خرید میکروفون های رود
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| میکروفون رود | میکروفون رود | میکروفون رود | میکروفون رود | میکروفون رود | میکروفون رود |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.