اخبار و بررسی محصولات, وبلاگ

نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G

نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G

نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G


4.5/5 - (41 امتیاز)

نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G

لنز Nikon 50 f/1.8G ارزان قیمت‌ ترین لنز نرمال 50 میلی متری سری G نیکون است. این لنز را می‌توان یک جانشین فوق‌ العاده برای لنز کلاسیک  این شرکت برای دوربین‌های فول‌فریم یا 35 میلی متری در نظر گرفت.
مهم‌ترین تفاوت لنز Nikon 50 f/1.8G نسبت به مدل قبلی را می‌توان موتور فوکوس پرسرعت و بی‌صدای Silent Wave Motor آن دانست.این موتور فوکوس هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری بسیار سریع و دقیق عمل می‌کند همچنین رینگ فوکوس روی لنز به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان، حتی هنگام استفاده از فوکوس خودکار، به فوکوس دستی نیز دسترسی داشته باشید. حداقل فاصله فوکوس در این لنز 45 سانتی‌متر است.

نیکون در این لنز نرمال  از نوعی پوشش پیشرفته اختصاصی به نام *SIC استفاده کرده است که افت نور عبوری از آن بسیار ناچیز است به همین دلیل تصویر این لنز دارای رنگ‌هایی بسیار دقیق و پراکندگی نور بسیار کمی است.

با تمامی این تفاسیر و مشاوره ی که شما می توانید با افراد آگاه درباره ی قابلیت ها و نکات مثبت و منفی این دوربین داشته باشید ما نیز در اینجا می خواهیم چند نمونه از عکس های گرفته شده با دوربین را برای شما نشان دهیم تا شاید بتوانیم کمی شما در انتخاب نهایی دوربین مد نظر خود راهنمایی کرده باشیم.

برای نمایش سایز اصلی عکس بروی آنها کلیک کنید.

عکس اول :

 

 

عکس دوم :

 

 

عکس سوم :

 

 

عکس چهارم :

 

 

عکس پنجم :

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لنز Nikon 50mm f/1.8G می توانید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با ما در ارتباط باشید.

پیوند درونی :

مشاهده ی مشخصات و خرید لنز Nikon 50mm f/1.8G

ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G | نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G | نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G | نمونه عکس Nikon 50mm f/1.8G |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.