وبلاگ, اخبار و بررسی محصولات

معرفی دوربین Canon EOS M50

معرفی دوربین Canon EOS M50

معرفی دوربین Canon EOS M50


معرفی دوربین Canon EOS M50

4.6/5 - (34 امتیاز)

بی شک شرکت کانن یکی از برندهای مطرح صنعت تولید دوربین است که همیشه برای طرفداران و مشتریان خود محصولات جدیدی در نظر گرفته و به معرفی آن می پردازد.

 

 

همان طور که پیش از این در رسانه های مختلف گروه آواتصویر به آن اشاره شده بود، کانن چندی پیش به طور رسمی از جدید‌ترین دوربین بدون آینه خود، EOS M50 رونمایی کرد. این دوربین اولین عضو سری دوربین‌های M است که می‌تواند با قابلیت 4k فیلم‌ برداری کند. این دوربین از یک حسگر 24 مگاپیکسلی APS-C با سیستم اتوفوکوس Dual Pixel برخوردار است و برای پردازش تصویر از آخرین و جدیدترین پردازنده کانن، Digic 8 بهره می‌برد و بر خلاف برادر خود، EOS M100 به یک ویزور چشمی هوشمند داخلی مجهز است.

از طرفی دیگر M50 اولین دوربین کانن است که در حالت RAW عکس‌ها را با فرمت CR3 ذخیره می‌کند. در این فرمت RAW می‌توان اولویت را بر روی کیفیت تصویر قرار داد و عکس‌ها را با حجم بالا ذخیره کرد، همچنین می‌توان از فرمت C-Raw استفاده کرد که در ابن حالت فایل RAW با 50 درصد حجم کمتر به ثبت می‌رسد و البته کیفیت تصویر نیز کمی کاهش می‌یابد.

مانند دیگر اعضای خانواده M کانن این دوربین نیز از دوربین بدون آینه EOS M50 نیز از Wifi ,Bluetooth و قابلیت اتصال NFC برخوردار است و خیلی راحت می‌توان عکس‌ها را بعد از گرفتن به گوشی‌های هوشمند منتقل کرد.به لطف ارتقای پردازنده M50 نسبت به دیگر دوربین‌های سری M، می‌توان با فریم رین بالاتر و معادل 120 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 1080p به فیلم‌برداری پرداخت و تصاویر اسلوموشن گرفت، به علاوه در حالت فیلم‌برداری UHD 4K فریم‌ ریت تقریباً برابر با 24 فریم بر ثانیه می‌باشد. البته در فیلم‌برداری 4K، قابلیت Dual Pixel قابل استفاده نمی‌باشد.

در عکاسی نیز در با فوکوس قفل شده می‌توان تا 10 فریم بر ثانیه به صورت پیاپی عکاسی کرد. در صورت استفاده از فوکوس خودکار و قرار دادن تنظیمات بر روی C-AF سرعت عکس‌برداری تا 7 فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد. همان‌طور که اشاره شد، یکی از ویژگی‌هایی که این دوربین را نسبت به نمونه مشابه خود، EOS M100 متمایز می‌کند برخورداری از یک منظره‌یاب داخلی الکترونیکی با رزولوشن 2360K نقطه است و در کنار این منظره‌یاب می‌توان از نمایشگر لمسی سه اینچی M50 نیز استفاده کرد.

EOS M50 ماه آوریل امسال به بازار عرضه خواهد شد و بدنه ی آن به تنهایی چیزی در حدود 800 دلار قیمت خواهد داشت. با قیمت 800 دلاری این دوربین رقیب سرسختی برای رقبا بی آینه خود است.

 

 

مشخصه های دوربین کانن EOS M50 W 15-45 STM بطورخلاصه به شرح زیر است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.