وبلاگ

نمایندگی دوربین سونی

نمایندگی دوربین سونی

نمایندگی دوربین سونی


4.4/5 - (41 امتیاز)

گروه آواتصویر در سالهای گذشته یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ی فروش محصولات سونی بخصوص دوربین های سری آلفا بوده است. نمایندگی دوربین سونی در ایران تحت عنوان شرکت همکار گستر سیما به فعالیت می پردازد که تحت پوشش کمپانی UBMS می باشد.  فروش کالاهای سونی در ایران نیز حال حاضر توسط همین شرکت خدماتی ارائه می گردد. گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات سونی را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت UMBS ارائه می کند.

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلم برداری سونی در سطوح مختلف و دوربین های عکاسی سونی می باشد که به تفصیل می توان گفت :

 

 

تاریچه حضور سونی در بازار ایران :

کمپانی سونی از گذشته تا به امروزه یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ی عرضه محصولات تصویر برداری در ایران بوده است. بطوریکه در سال های نه چندان دور با عرضه محصولاتی نظیر هندی کم ها و دوربین های حرفه ای فیلمبرداری در بازار کشور جایگاه ویژه ای را نزد کاربران این محصولات باز کرد. تا گذر زمان پیشرفت تکنولوژی و از سر گذراندن دوره های متفاوت که شاهد حضور سیستم هایی نظیر دوربین های نوار خور همانند سری سوپر 8 و mini DV بودیم دوربین های DVD خور جایگزین این محصولات شدند. در آن زمان این پیشرفت تاثیرات زیادی بر سهولت انتقال تصاویر از دوربین به سایر تجهیزات نظیر کامپیوتر و لپ تاب را ایجاد کرد. تنها ایراد آن سیستم محدودیت زمانی ذخیره ی تصویر ، مصرفی بودن DVD ها و قیمت بالای آنها بود که با توقف تولید این دسته ،شاهد تولید محصولات بودیم که برای ذخیره ی اطلاعات از هارد دیسک داخلی بهره می برد و ضعف های نسل گذشته خود را پوشش داده بودند.

 

اما این نیز پایان ماجرا نبود و این سیستم ها نیز دارای ضعف های بسیاری بودند. اولین ضعف این سیستم پیچیدگی انتقال فایل های ذخیره شده بر روشان هارد در پروسه انتقال به کامپیوتر بود. دومین ایراد عمده این سیستم عدم وجود امنیت در نگهداری فایل ها در بازه های زمانی طولانی بلند مدت بر روی هارد دیسک بود. زیرا بارها شاهد آن بودیم این دسته از دوربین ها در اثر برخورد ضربه های نه چندان سخت نیز دچار مشکل شده و اطلاعاتشان از بین می رفت.

پیشرفت تکنولوژی با تمام خوبی ها و بدی ها این سری از محصولات را به حافظه تاریخ سپرد و کمپانی های تولید کننده مانند به سراغ تولید دوربین هایی رفتند که برای ذخیره تصاویر از حافظه هایی بنام مموری کارت بهره بردند. شاید به جرات می توان گفت این بی نقص ترین سیستمی است که تاکنون شاهد آن بودیم و به همین دلیل هم می توان دید که دوربین های عکاسی و فیلم برداری امروزی نیز همچنان از همین روش پیروی می کنند.

البته جالب است بدانید چالش هایی در سال های ابتدایی موجه کاربران این نسل از کاربران دوربین های فیلم برداری بود نظیر تهیه کارت حافظه های اختصاصی سونی که با نام سونی STICK و سونی STICK DUO، کمتر از دوربین های نسل قبل نبود اما این پروتکل نیز اصلاح شد و به مرور زمان سونی نیز به سیستم یکپارچه مموری کارت ها SD روی آورد و دوربین هایی با درگاه همین کارت حافظه تولید کرد. تمامی این چالش ها در سال های گذشته باعث شد تا دوربین های فیلم برداری سونی در مقاطعی در زمینه ی فروش اوج گرفته و یا دستخوش افت هایی شود.

 

 

امروزه باید گفت همین دوربین های هندی کم نیز جایگاه چشم گیری را در رتبه بندی فروش ندارند و تمامی تمرکز فروش محصولات سونی معطوف به دوربین های فیلم برداری  حرفه ای است و گاها حتی دیده می شود افرادی که برای استفاده ی شخصی اقدام به خرید دوربین می کنن به سراغ دوربین های دسته ی بدون آینه می روند.

دوربین های فیلم برداری حرفه ای سونی معمولا خواستگاه افرادی است که تصاویر خود را به منظور تولید مستند و سینمایی استفاده می کنند و به جرات می توان گفت تمامی کاربرانی که فارغ از فعالیت های سازمانی مشغول تهیه تصاویر نظیر کلیپ و… هستند ترجیح می دهند از دوربین های سونی سری آلفا بهره بگیرند.

این حجم فروش و انتخاب در میان افرادی که کمی حرفه ای تر به تصاویرنگاه می کنند نیز بی دلیل نیست. زیرا شاهد آن بوده ایم که در سالهای گذشته سری آلفای سونی گوی سبقت را از رقیبان خود در کانن و نیکون ربوده اند و توانایی خلق تصاویر بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهند. سری آلفا 7 که شامل چند محصول می باشد را می توان سرآمد این دسته از دوربین های بدون آینه دانست. البته باید گفت که رقبایی نظیر دوربین های دسته ی میکرو سه چهارم پاناسونیک همچنان با ارائه ی محصولاتی قابل توجه در رقابت این دوربین های سری آلفا هستند که شما می توانید در مطالب بعدی درباره ی پاناسونیک بیشتر درمورد آنها بدانید.

 

ما سعی کردیم در این مطلب شما را کمی بیشتر با فعالیت های شرکت سونی در سال های گذشته آشنا کنیم. در تمامی این سالها ما در گروه آواتصویر همواره خدمت گذار شما عزیزان در زمینه ی فراهم کردن دوربین ها و تجهیزات سونی بوده ایم.

شما می توانید برای کسب  اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های سونی و انتخاب بهتر گزینه برای خرید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 پیوند درونی:
مشاهده ی دوربین های عکاسی سونی 
مشاهده ی دوربین های فیلم برداری سونی           
ارتباط با کارشناس فنی:
ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| نمایندگی دوربین سونی | نمایندگی دوربین سونی | نمایندگی دوربین سونی | نمایندگی دوربین سونی | نمایندگی دوربین سونی 

2 دیدگاه در “نمایندگی دوربین سونی

  1. شاهرخ غایتی گفت:

    من بسیاری از فیلم‌های آموزشی آوا تصویر رو میبینم و خیلی دوستشون دارم رتبه ۱ رو بهشون میدم پنج ستاره. پاینده باشید

    1. نیاوند گفت:

      ممنونم زنده باشید. امیدواریم بتونیم در آینده خدمات بیشتری رو در اختیار شما مخاطبان فهیم قرار دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.