آموزش عکاسی, وبلاگ

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش چهارم)

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش اول)

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش چهارم)


چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش چهارم)

4.8/5 - (30 امتیاز)

صنعت عکاسی در سال های اخیر به سرعت در حال رشد است. عکاسی عروسی ترکیبی از خلاقیت، عشق و مهارت فنی است و برای بسیاری شغلی رویایی است.

شما ممکن است بخواهید از یک مراسم عروسی به عنوان یک سرگرمی عکاسی کنید، یا آن را حرفه ی خود قرار دهید. در هر صورت، ابتدا باید مهارت های عکاسی حرفه ای را کسب کنید و نمونه کارهایی را مشابه با نمونه کارهای عکاسان حرفه ای عروسی ایجاد کنید. هنگامی که نمونه کارها خود را ساختید، می توانید کسب و کار خود را افزایش دهید.

بخش چهارم: شروع کسب و کار بعنوان یک عکاسی عروسی.

1- در صورت امکان از دوره های کسب و کار بهره بگیرید.

به عنوان یک عکاس عروسی، کسب و کار خود را به اساسی پیش ببرید، برای رسیدن به این منظور باید درک واضحی از  کسب و کار خود داشته باشید.

کلاس های کسب و کار، و یا حتی دوره های آموزش کسب و کار، می تواندبرای پیشبرد کسب و کار صنعتی مفید باشد. سعی کنید دوره های کسب و کار را در دانشگاه خود، آنلاین، و یا درموسسات آموزشی طی کنید.

اگر شما نمی توانید از پس هزینه هایاین دوره بر بیایید، سعی کنید کتابهایی درباره کسب و کار بخوانید.

2-  قیمت گذاری عادلانه.

اگر یک تازه کار هستید حتمالا نباید هزینه ی زیادی بابت کار خود دریافت کنید. با این حال هنگامی که کار خود را بطور حرفه ای دنبال می کنید باید قیمت کار خود را با توجه به قیمت بازار همسان کنید. همچنین در نقطه مقابل تلاش برای از بین بردن رقابت و قیمت گذاری کمتر از بازار باعث ناپایداری کسب و کار شما خواهد شد.

سود خود را با کم کردن هزینه های خود از درآمد محاسبه کنید تا ببینید که چقدر درآمد واقعی دارید. یک حسابدار می تواند به شما کمک کند که امور مالی خود را حفظ کنید.

 

3-مجوز کسب و کار :

جواز کسب مرتبط با کار خود را اخذ کنید زیرا این مدرک اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد و بسته به جایی که شما زندگی می کنید، ممکن است مورد نیاز باشد.

4-قرارداد را با یک وکیل ایجاد کنید

قرارداد یک سند قانونی است که در صورتی که سو تفاهمی بین شما و مشتری بوجود بیاید از حقوق شما و مشتریان محافظت می کند . اگر کسب کارتان را بصورت  حرفه ای انجام می دهید، بسیار مهم است که بدون قرارداد کار نکنید. 

5-کسب و کار  و تجهیزات خود را بیمه کنید.

هنگامی که کسب و کار عکاسی عروسی حرفه ای خود را ایجاد کردید، ایده خوبی است که آن را بیمه کنید. بیمه مسئولیت شما را در مواردی که به دلایلی  قادر به انجام وظایف عادی خود نباشید محافظت می کند ، همچنین بیمه ی حوادث در صورت آسیب رسیدن به دوربین و تجهیزات شما خسارات وارده را جبران می کند.

 

امیدوارم این نکات عکاسی باعث بهبود روند عکاسی شما شود.

پایدار باشید .

پیوند درونی :

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش اول) مهارت های عکاسی خود را ارتقا دهید.

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش دوم) ارتباط شما با مشتریان

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش سوم) عکاسی در روز عروسی 

 

ارتباط با کارشناس فنی:

ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| آموزش عکاسی | عکاسی عروسی | نکات عکاسی عروس  | عکس عروسی | عکاسی عروس داماد |

1 دیدگاه در “چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش چهارم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.