وبلاگ, آموزش عکاسی

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش سوم)

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش سوم)


چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش سوم)

4.7/5 - (26 امتیاز)

صنعت عکاسی در سال های اخیر به سرعت در حال رشد است. عکاسی عروسی ترکیبی از خلاقیت، عشق و مهارت فنی است و برای بسیاری شغلی رویایی است.

شما ممکن است بخواهید از یک مراسم عروسی به عنوان یک سرگرمی عکاسی کنید، یا آن را حرفه ی خود قرار دهید. در هر صورت، ابتدا باید مهارت های عکاسی حرفه ای را کسب کنید و نمونه کارهایی را مشابه با نمونه کارهای عکاسان حرفه ای عروسی ایجاد کنید. هنگامی که نمونه کارها خود را ساختید، می توانید کسب و کار خود را افزایش دهید.

بخش سوم: عکاسی در روز عروسی.

1- قبل از شروع مرام محل برگزاری را بررسی کنید.

بازدید از محل قبل از عروسی به شما امکان می دهد تا لوکیشن ها و دید مناسب را پیدا کنید .در این نواحی برای دیدن اینکه چگونه نور به نظر می رسد عکسهایی برای تست بگیرید و به دنبال نقاط فوق العاده زیبا بگردید. اینکار به شما فرصت گرفتن عکس های عالی را می دهد.

2- به زمان بندی توجه کنید.

گاهی اوقات برای عقب نماندن از زمان بندی کاری باید مرحله ی از کار را سریع تر انجام دهید.یا مثلا اگر خانواده ها قبل از اتمام مراسم می خاهند عکس یادگاری پایانی را بگیرید و شما زمان کافی برای این کار در آن مرحله ندارید با ادب و مهربانی به آنها بگویید که در حال حاضرقادر به انجا آن نیستید.

مثلا می توانید چیزی شبیه به این بگویید: “ما قبلا عکس های زیادی گرفته ایم و فکر می کنم آنها عکس های خوبی باشند، اما اکنون زمان آن است که عروس داماد به سمت لابی بروند.”

3-نحوه صحیح برخورد با  افراد مشکل سازدر عروسی.

این افراد معمولا با دردست داشتن آیپد یا دوربین های شخصی خود تلاش می کنند عکس هایی را از عروس و داماد بگیرند که این مساله باعث می شود در مقاطعی در کادر شما قرار بگیرند و عکس های شما را خراب کنند.

 اگر چنین مهمانی در یکی از عکس های شما بود، مودبانه از او بخواهید که حرکت کند.

سعی کنید از جملاتی مودبانه استفاده کنید مانند: «آیا می توانید کمی به طرفین حرکت کنید؟ من نمیتوانم عروس را ببینم، و می خواهم این عکس های عروس و داماد عالی باشد. متشکرم!”

4-دوستانه رفتار کنید .

بهترین عکس ها را هنگامی می توان گرفت که افراد حاضر در عروسی با شما احساس آرامش و نزدیکی می کنند. با آنها دوستانه و گرم برخورد کنید و با گفتگو با مهمانان، عروسی را تحت تأثیر قرار دهید. در اینصورت عکس های شما بسیار طبیعی تر و زیباتر می شود.

 

5-فراموش نکنید که جزئیات را عکس بگیرید .

 در حالی که عکس های شما باید بر روی افراد حاضر در عروسی متمرکز باشد، فراموش نکنید که جزئیات کوچک، مانند یک گیلاس آبمیوه ی روی میز یا کیک عروسی را در عکس های خود داشته باشید . درست است که این جزییات می توانند کوچک باشد اما همین جزییات کوچک تفاوت بزرگی را در خروجی کار شما ایجاد می کنند.

6-از کار خود Bakup تهیه کنید .

همیشه عکس های خود را بر روی حافظه ی دیگری ذخیره کنید. این کار باعث اطمینان خاطر شما از اینکه کوشش شما به هدر نخواهد رفت می گردد و به شما آرامش می دهد.

 

7-همراه داشتن تجهیزات پشتیبان.

در روز عروسی حتما باید دوربین و لنزهای پشتیبان بهمراه داشته باشید زیرا ممکن است دوربین اصلی شما در روز عروسی با مشکل مواجه شود. در اینصورت شما باید آمادگی مواجهه با این مساله را داشته باشید.

 

8-مراقب بدن خود باشید.

برخلاف تصورات کار عکاس عروسی شامل کار بدنی نیز می باشد . شما ممکن است تجهیزات عکاسی بیست کیلویی را به مدت هشت تا ده ساعت در روز عروسی حمل کنید.

 در محل کار کفش های راحت بپوشید و در صورت احساس هرگونه درد به یک دکتر مراجعه کنید. حتی ممکن است شما برای حمل برخی از تجهیزات نیاز به استخدام یک دستیار داشته باشید.

 

 

امیدوارم این نکات عکاسی باعث بهبود روند عکاسی شما شود.

پایدار باشید .

پیوند درونی :

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش اول) مهارت های عکاسی خود را ارتقا دهید.

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش دوم) ارتباط شما با مشتریان 

چگونه یک عکاس عروسی شویم؟(بخش چهارم) شروع کار بعنوان یک عکاسی عروسی 

ارتباط با کارشناس فنی:

ارتباط مستقیم از طریق تلگرام

| آموزش عکاسی | عکاسی عروسی | نکات عکاسی عروس  | عکس عروسی | عکاسی عروس داماد |

2 دیدگاه در “چگونه یک عکاس عروسی شویم؟ (بخش سوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.